Poljoprivrednici preko društvenih mreža dolaze do kupaca

Na društvenim mrežama je sve više poljoprivrednih proizvođača. Nekadašnja kupovina 'na pragu' prešla je u virtuelni prostor. Takva promjena danas traži i dodatne edukacije, praćenje novih trendova, ali i razvoj vizuelnog identiteta i brenda.

695

Obrt „Eko Produkt“ Aldijane i Armira Hodžić već godinu dana razvija proizvodnju i preradu voća i povrća. Hodžići dolaze iz Boždarevića kod Konjica, dio su nove generacije poljoprivrednika, te svoju prodaju uglavnom ostvaruju putem društvenih mreža.

Aldijana Hodžić je za projekt Sweden FARMA II kazala da proizvode džemove, pekmeze, sokove, suho voće, s proizvodnjom iz voćnjaka i bašte.

“Nastojimo kroz proizvodnju osigurati eko standarde, bez korištenja hemikalija. Na taj način postepeno gradimo povjerenje naših kupaca. Jednostavno, sve je više mušterija koji žele proizvod za koji znaju put – od sjemena, zemlje, rasta, obrade do stola. I to je ono što im mi, kao mali proizvođači, možemo garantovati”, kazala je Hodžić.

Naglašava da prirodni sokovi i džemovi koje preko društvenih mreža prodaju pod brendom „Upswing shop“ pronalaze svoje kupce širom zemlje.

“Nedavno smo predstavili i korpu zdravlja, prodajemo suhi peršun, čips od jabuke, štrudle. Od svakog proizvoda nastojimo osmisliti nešto novo i zanimljivo. Kroz rad sa kupcima se razvijamo dalje, a na društvenim mrežama imate šansu da se taj kontakt nastavi i poslije završene kupovine”,  objašnjava Hodžić.

Dodaje da su imali priliku predstaviti svoje proizvode na Sarajevo Holiday Marketu u saradnji sa USAID/Sweden FARMA II projektom, te da je važno učestvovati na sajmovima i promocijama, jer tako neki novi ljudi saznaju za njihove proizvode.

“Održavanje komunikacije sa ljudima koji su zainteresovani za kvalitetne poljoprivredne proizvode je ono što čuva biznis i otvara nam šanse za rast. Tu nam pomaže rad sa Farmerom – platformom preko koje smo se povezali sa brojnim drugim proizvođačima “, napomenula je Hodžić.

Hodžići nisu jedini, na društvenim mrežama je sve više poljoprivrednih proizvođača. Nekadašnja kupovina ‘na pragu’ prešla je u virtuelni prostor. Takva promjena danas traži i dodatne edukacije, praćenje novih trendova, ali i razvoj vizuelnog identiteta i brenda.

“Imati dobru amablažu, ime i marketing više nije privilegija velikih kompanija. Sada se u tome krije prilika i za one koji su tek krenuli u ovaj posao”, zaključila je Hodžić.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here