Darko Celovec, predsjednik udruge Baby beef

Udruga Baby-beef, najveća domaća udruga za proizvodnju stoke i mesa, ovog je vikenda izabrala novo vodstvo koje je postavilo brendiranje domaćeg mesa kao glavni cilj udruge.

“Krećemo u široku i ambicioznu kampanju brendiranja BABY BEEF mesa kao visoko kvalitetnog proizvoda uzgojenog na hrvatskim farmama. Vrlo važno je hrvatskog potrošača što kvalitetnije informirati o kvaliteti našeg mesa, jer svi pokazatelji govore da se svijest potrošača mijenja i da se traži kvaliteta”, izjavio je Darko Celovec, novi predsjednik udruge.

Osim toga, udruga smatra da je Hrvatskoj potrebna obnova stočnog fonda, jer sa smanjenim brojem govedi i njihovom nepovoljnom genetikom tovljači danas ostvaruju maksimalno 20 posto proizvodnje sa hrvatskom teladi. Udruga je  sebi postavila i zadatak rješavanja problema bolesti kvrgave kože. Konačno, Baby beef želi povećati proizvodnju kod svakog člana udruge sa naglaskom na one male kojima je potrebna pomoć kako bi opstali na tržištu te otvaraju novo izvozno tržište u Turskoj.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here