Šejla Korjenić, PR specijalistom Avon Cosmetics BiH d.o.o.

Znate li za “efekt karmina”? Ovaj fenomen prvi put je uočen 1929. godine, za vrijeme velike ekonomske krize u Americi kada je uprkos padu prodaje druge robe porasla prodaja kozmetike. Nastavio se pojavljivati do dana današnjeg svuda u svijetu pa tako i kod nas. Za 14 godina, koliko je u BiH prisutna kozmetička kuća Avon, u našem ekonomskom sistemu izdešavalo se mnogo toga što nije išlo u prilog brojnim kompanija.

Ipak, Avon Cosmetics BiH d.o.o. nastavio je širiti poslovanje i pokrivenost tržišta. O novistima u ovoj kompaniji, koje su nam predstavili tokom protekle godine kao i o svim akcijama sa društveno odgovornog aspekta razgovarali smo sa Šejlom Korjenić, PR specijalistom Avon Cosmetics BiH d.o.o.

Svake godine Avon na tržište izbaci mnogo novih proizvoda ili napravi redizajn postojećih.

„U svakom kvartalu imamo jedan proizvod koji ima glavno lansiranje. U četvrtom kvartalu 2017. godine na tržište smo izbacili tečni mat ruž za usne. Kako kod nas, tako i u zemljama u kojima Avon posluje ovaj ruž postao je apsolutni hit i naši korisnici su ga prepoznali kao jedan od najprodavanijih proizvoda ove godine. Ono što ga razlikuje od drugih proizvoda iste vrste je njegova kremasta struktura, koja ne isušuje usne, te postojanost i pristupačna cijena. Veoma smo ponosni na ovaj proizvod”, ističe Korjenić.

Zdrave navike

Ali pored ovog ruža tu je bilo još proizvoda i saradnji koje su obilježile godinu iza nas. Svakako ono što bismo morali izdvojiti kao veliki hit jeste i prvi Avonov mirisni duo pod nazivom Eve Duet, čije zaštitno lice je prelijepa glumica Eva Mendes.

„BiH je poznata kao zemlja mirisa i ovdje se uvijek mirisi dobro prodaju. U Hrvatskoj su, poređenja radi, na prvom mjestu proizvodi za njegu kože. Osluškujemo potrebe naših korisnika te uvijek predstavimo neke novitete iz mirisnih kolekcija, ali moramo istaći da su nas rezultati koje je ovaj mirisni duet postigao zaista pozitivno iznenadili. Veliki broj dama u Bosni i Hercegovini pronašao se upravo u ovom mirisu koji ima posebnost da se prilagođava njihovim potrebama tj. da ga mogu nanositi miješajući dvije komponente“, ističe Korjenić.

Avon je za sve ove godine postao prepoznatljiv i po svojim marketinškim i društveno odgovornim kampanjama.

„Kad je riječ o marketinškim kampanjama, one su vrlo često vezane za proizvod koji predstavljamo. Zato radimo zanimljive kampanje s dizajnerima i lansiranja koja imaju i neki dodatni sadržaj. U četvrtom kvartalu kada smo predstavili Eve Duet miris iskoristili smo priliku i u saradnji s mladom dizajnericom Enom Jajalo kreirali smo haljinu koja je njena vizija ovog parfema. Ponosni smo što ćemo i tu haljinu pokloniti nekome upravo za novogodišnje praznike“, priča Korjenić.

Veliki dio Avonovog poslovanja zauzima borba protiv raka dojke, po tome su itekako prepoznatljivi, te borba protiv nasilja u porodici.

„U svakoj našoj brošuri imamo proizvode koji su tačno označeni i sredstva od njihove prodaje idu u Fond iz kojeg finansiramo naše akcije i donacije. Ove godine u centru za dojku pri Kliničkom centru Univerziteta u Tuzli kompanija Avon uručila je donaciju više od  62.000 KM u vidu ultrazvučnog aparata i uređenja čekaonice. Sponzor smo trke Avon djevojke na trčanju, koja ima lijepu poruku, a to je širenje zdravih navika i brige o sebi. Jedan od važnijih projekata Avona tiče se pošumljavanja ugroženih brazilskih prašuma. Jednom godišnje u našim brošurama nalaze se proizvodi od čije prodaje se usmjeravaju sredstva upravo u fond za pošumljavanje“, kaže Korjenić.

Pored toga, interesantna kampanja pod nazivom Čitaj između redova pokrenuta je u novembru tokom 16 dana aktivizma u cilju borbe protiv nasilja u porodici.

Tada je kompanija Avon zahvaljujući prodaji proizvoda sa znakom beskonačnosti donirala 25.000 KM Fondaciji lokalne demokratije i Sigurnoj mreži za rad sigurnih kuća širom Bosne i Hercegovine.

Pokrenuta je i viralna kampanja sa ciljem podizanja svijesti o nasilju u porodici gdje je kreiran i posebni video sadržaj koji zainteresirani mogu pogledati na www.progovoriprotivnasilja.ba i naravno podijeliti ga svojim prijateljima.

Kataloška prodaja

Više od 130 godina, koliko postoji kompanija, Avon nije promijenio način prodaje. Na policama supermarketa i drogerija nećete vidjeti njihove proizvode. Oni se prodaju isključivo putem kataloga, odnosno direktne prodaje.

Bitno je istači da Avon za svoje proizvode nudi i sto posto garanciju te svi oni koji možda nisu zadovoljni isporučenim proizvodom mogu ih vratiti.

Član Avon kluba može postati bilo koja punoljetna osoba. Uz podršku kompanije svaki član Kluba može brzo napredovati i biti zadovoljan primanjima. Neki od stalnih uposlenika kompanije počeli su karijeru upravo kao članovi Avon kluba. Ovih dana svi vrijedno rade na organiziranju poslovnih obaveza za 2018. godinu.

„U prvom kvartalu očekuju nas noviteti iz make up segmenta. Biti će to zahtjevna i interesantna godina, ali princip rada ostaje isti. Iza nas je 130 godina tradicije i to želimo nastaviti. S obzirom na dosadašnje rezultate, uspjet ćemo u tome“, ističe Šejla Korjenić.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here