„Natura“ nastavlja sa trendom rasta i u 2017.

376
Natura Food

Domaći brend „Natura“ je zadnjih godina sa svojim proizvodnim asortimanom osvojio tržite Bosne i Hercegovine, ali i Europe. Trenutno se ovaj domaći brend izvozi i u 14 europskih zemalja, a plan za narednu godinu je, pored povećanja izvoza u Europu, da se pronađe i van njenih granica.

„Iduće godine planiramo izvoz za Hrvatsku i Srbiju, a u toku su i pregovori za Australiju, Kanadu i Sjedinjene Američke Države. Proizvodi su zadovoljili njihove standarde, koji su dosta stožiji od naših i nadamo se da ćemo uspostaviti uspješnu saradnju. Planiramo povećati izvoz i u zemlje Europske unije, a najveći interes dolazi trenutno iz Austrije i Njemačke, gdje već zauzimamo lidersku poziciju u kategoriji konzerviranog voća i povrća sa ovih prostora.“, izjavio je Senahid Huremović, direktor kompanije Naturafood d.o.o.

I za domaće tržište se planira ulistavanje u nove tržne lance i nastavak ulaganja u poljoprivredni sektor Bosne i Hercegovine.

„Natura“ se 2013. pojavila na tržištu Bosne i Hercegovine i od tada bilježi trend konstantnog rasta. U prvih devet mjeseci 2017. je ostvaren rast prodaje veći za 60% u odnosu na isti period u 2016. Jedan od razloga tome je i ulistavanje 5 novih proizvoda u asortiman. Pored Natura Domaćeg Ajvara u blagoj i ljutoj varijanti, brend je obogatio i slatki program sa novim marmeladama od drenjka i marelice, kao i sa pekmezom od drenjka.

Natura Krastavac delikates i Natura Cvekla su kako prošle, tako i ove godine najpopularniji i najprodavaniji proizvodi iz „Natura“ asortimana.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here