Violeta, priča o čistom uspjehu

Biti drugačiji i stalno se okretati inovacijama poslovna je filozofija ove kompanije, zahvaljujući kojoj je njihov uspjeh prerastao granice BiH. Investiranje u brend dugotrajan je proces, koji uz zadovoljstvo kupca vodi do uspjeha.

1970

Violeta, jedan od najpoznatijih bh. brendova, stiže s juga zemlje, iz Gruda. Prvi produkt ove tvornice higijenskih proizvoda bile su suhe maramice. Na policama su se našle 2002. godine, a nepunih 12 mjeseci kasnije krenula je testna proizvodnja toalet papira i kuhinjskih ručnika po jedinstvenom Violeta konceptu.

Bili su to prvi proizvodi iz ove, danas brojne porodice, koji su otvarali put do krajnjih potrošača boreći se za njihovu lojalnost i marljivo gradeći inovativni brend Violeta.

Petar Ćorluka osnivač i vlasnik Violete

S pričom o higijeni i čistoći, toliko važnoj stanovništvu na ovim prostorima, postigli su čisti uspjeh. Biti drugačiji i stalno se okretati inovacijama poslovna je filozofija ove kompanije, zahvaljujući kojoj je njihov uspjeh prerastao granice BiH. Kako je bilo graditi ga, te koji su izazovi na putu stvaranja novog brenda, njegovog pozicioniranja i opstanka na tržištu, najbolje će reći osnivač i vlasnik Violete Petar Ćorluka.

Nove vrijednosti

Učeći od najboljih i onih koji su se dokazali, prateći svjetske trendove uz konstantno upravljanje kvalitetom koja je integrirana u sve proizvodne procese, započela je priča Violete koja traje. Danas grupa Violeta posluje u tri zemlje, BiH, Republici Hrvatskoj i Sloveniji, te proizvodi više od 240 vlastitih proizvoda.

„Sama proizvodnja kao stvaranje nove vrijednosti uvijek je izazov, a stvaranje brenda dodatni su i inspirativni izazovi da napravite originalan proizvod. Uspjeli smo u tome, potvrđuju to naši kupci koji su nam osigurali značajno mjesto na tržištu. Novim proizvodima, inovacijama unutar kategorije, te ulaskom u nove kategorije nastojimo biti zanimljivi potrošačima i na taj način ostvariti bolje udjele na određenim tržištima. Uvažavamo sve rizike i izazove koji realno stoje pred nama, a isto tako svjesni smo svojih snaga i prednosti, te idemo dalje putem koji je dobro prepoznatljiv“, kaže Ćorluka.

Osnivač Violete svjestan je da je investiranje u brend dugotrajan proces, koji uz zadovoljstvo kupca vodi do uspjeha.

„Investirali smo u 2015. godini u nove, inovativne tehnologije u proizvodnji visokokvalitetnih deterdženata Teta Violeta i baby pelena, što je dalo rezultate u 2016. u vidu rasta prihoda za 10 posto, rasta proizvodnje 10 posto i izvoza preko 30 posto. Violeta je uspjela uz puno rada i upornosti, te primjenom modernih tehnologija, znanjem i inovacijama održati i širiti svoje poslovanje kako na domaćem tržištu, tako na regionalnom tržištu i šire. Držimo da je kvalitet proizvoda ključan za tržišnu utakmicu i, naravno, skladan odnos između kvalitete i cijene. Jednostavno, moramo biti bolji da bismo uspjeli, jer više nije dovoljno biti isti“, ističe Ćorluka.

Investicije u kvalitet

Zbog toga se u ovoj kompaniji kontinuirano trude održati dinamičan odnos s potrošačima, napraviti nešto novo, različito od drugih i dobro.

„Investiramo u kvalitetno sistemsko upravljanje proizvodnjom, čime direktno utičemo na kvalitet proizvoda i produktivnost rada. Moderno opremljenom laboratoriju, koji radi istraživanje i razvoj te kontrolu kvalite, upravo dodajemo novi segment; mikrobiologiju za praćenje sirovina i gotovih proizvoda.

Početkom godine radili smo na razvoju niza novi projekata koji se već mogu naći na našem tržištu, kao naprimjer: vlažne maramice Water Care za bebe, Staklosjaj u tri opcije, deterdžent za suđe Sensitive (Teta Violeta Badem Sensitive i Aloa Vera Senstive), novi omekšivači limitiranih verzija, novi miris omekšivača Paradise, deterdženti i omekšivači za dječiju odjeću i tako dalje“, kaže Ćorluka.

Najveća vrijednost Violete kao brenda, ističe naš sagovornik, ogleda se u povjerenju potrošača koje su gradili godinama na dosljednosti kvalitete proizvoda uz primjerenu cijenu.

„Vrijednost brenda ogleda se također, u ostvarenim tržišnim udjelima i pokrivenosti tržišta BiH, regije i šire od toga. Vrijednost se, zatim, ogleda u profitabilnosti, te kvaliteti ulaganja u marketing. U cilju osnaživanja brenda kontinuirano implementiramo nove tehnologije, pripremamo nove proizvode i brinemo o dosljednosti marketinških aktivnosti. U BiH imamo jaku distributivnu mrežu kao baznu podlogu. Zatim pripremamo marketinški plan u vidu aktivacija, uključujemo digitalne medije i dogovaramo TV kampanje.

Na policama prodajnih mjesta s kupcima ugovaramo dodatno pozicioniranje i dajemo podršku kroz reklamne materijale. Kad dobijemo pozitivnu povratnu informaciju na domaćem tržištu, preslikavamo proces nastupa na ino tržište. Naravno, prilagođavajući se specifičnostima istog“, objašnjava Ćorluka.

Vizualni identitet

„U moru drugih brendova iste vrste Violeta se izdvaja i vizualnim identitetom, ali znamo da je to samo dio percepcije proizvoda. Ne vodimo se parolom svaki marketing je dobar marketing, želimo biti dosljedni u svemu. Trudimo se skrenuti pažnju na sebe, ali ne odstupajući od nekih standarda. Razlikujemo se od konkurencije u BiH po tome što smo korak ispred, prvi smo ponudili uz higijenske uloške vlažne intimo maramice, ponudili pelene s Air dry tehnologijom, baby vlažne maramice Water care (99 posto voda). Sam proces stvaranja otvara nam brojne mogućnosti, prije svega da mnogo toga novog naučimo i time budemo inovativni“, kaže Ćorluka.

Činjenice koje (možda) niste znali

  • Violeta izvozi u zemlje regije i šire, intenzivira suradnju s Austrijom (Spar), ekskluzivni je zastupnik renomiranih kompanija kao što su: Ferrero, Barilla, Bayerishe Milchindustrie EG, PIK.
  • U BiH Violeta ima udjele na tržištu od 30-60 posto, u Republici Hrvatskoj 30 posto i u Republici Sloveniji 15 posto.
  • U BiH Violeta je lider u šest kategorija proizvoda, a u Republici Hrvatskoj u pet kategorija proizvoda. U kategorijama proizvoda u kojima nije lider, zauzima drugu poziciju u odnosu na konkurenciju.
  • U RH Violeta ima i proizvodnju i distribuciju, u Sloveniji distribuciju, a u ostalim zemljama Regije distributere (Republika Srbija, Makedonija itd.).

Violeta na društvenim mrežama

„To su novi trendovi koje donose nove generacije i mi ih prihvaćamo. Društvene mreže su dobar medij zato što komunikacija ide dvosmjerno, a ne jednosmjerno kao što je to nekada bilo, i odmah imate povratnu informaciju od samih potrošača. Kroz svoj dalji rad i razvoj trudimo se odgovoriti na to što smo čuli“, kaže Ćorluka.

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here