Sasvim novi PEUGEOT 3008DKR sa posadama Peterhansel/Cottret, Loeb/Elena i Despres/Castera koje su završile 9.000 kilometara dugačku utrku kroz Paragvaj, Boliviju i Argentinu na reliju Dakar 2017. na prve tri stepenice završnog postolja u Buenos Airesu. Ova historijska trostruka pobjeda dovodi Peugeotov rezultat na slavnom cross-country reliju do šest konačnih pobjeda i vremenski se idealno poklapa sa lansiranjem nove Peugeot 3008 SUV karijere po čitavom svijetu.

Crveno, bijelo i plavo

Trideset godina nakon početnog uspjeha na reliju Dakar 1987. Peugeot je pružio još jedan dokaz svog znanja uvjerljivom trostrukom pobjedom na ovogodišnjoj manifestaciji u Južnoj Americi. Peterhansel/Cottret, najuspješnija posada u historiji ove manifestacije, vijorila je francuskom trobojnicom visoko i ponosno upravljajući svojim Peugeot 3008DKR po ovogodišnjoj veoma zahtjevnoj ruti koja je uključivala visinske utrke, čvršću navigaciju i slabo vrijeme. Ispostavilo se da je reli 2017. napet i dramatičan događaj sa brojnim izmjenama vodećih i izuzetno malim razmacima u oštrom poretku od starta do cilja.

Dakar 2017. konačni generalni poredak –nakon 12. etape:

1. PETERHANSEL Stéphane (FRA) / COTTRET J-P. (FRA), PEUGEOT 3008DKR, 28h 49m30s

2. LOEB Sébastien (FRA) / ELENA Daniel (MON), PEUGEOT 3008DKR, +05 m13s

3. DESPRES Cyril (FRA) / David CASTERA (FRA), PEUGEOT 3008DKR, +33m28s

4. ROMA Nani (ESP) / HARO Bravo (ESP), Toyota Hilux, +1h16m43s

5. DE VILLIERS Giniel (ZAF) / VON ZITZEWITZ Dirk (ZAF), Toyota Hilux, +1h49m48s

“Nakon današnje ovako uvjerljive pobjede, očito je da je ovo bio pozitivan događaj za nas. Imamo tri automobila na postolju i to je postignuće na koje Peugeot i svi u Peugeot Sport mogu biti ponosni. 3008DKR je pobijedio na Dakaru u prvom pokušaju, dakle, postoji hiljadu razloga da budemo zadovoljni sa poslom kojeg su obavili svi članovi tima, od mehaničara do posada. Funkcionirali smo kao jedna cjelina i prevladao je timski duh, ne samo na reliju nego i tokom dizajniranja, priprema i servisiranja automobila. Vozači i suvozači nisu nikada oklijevali da pomognu jedni drugima, čak i više nego prethodne godine. Svi su se plašili ovogodišnjeg Dakara – po mom mišljenju opravdano. Ta napetost navela je članove tima na još bližu saradnju, a nagrada je fantastičan generalni timski rezultat. Što se automobila tiče, najveći korak naprijed bila je njegova pouzdanost”, izjavio je Bruno Famin, direktor Peugeot Sport, vođa tima Peugeot Total.

“Nismo imali nikakvih mehaničkih poteškoća, osim malog problema koji je, moglo bi se reći, koštao Loeba i Elena pobjede. Čitav naš rad tokom događaja isplatio se u obliku poboljšanih performansi. Znam da može donijeti dodatni stres, ali za mene je pomisao da moram izdavati timske naredbe bila nezamisliva. Kao rezultat toga, svi su bili u mogućnosti uživati u intenzitetu borbe do samog kraja, uključujući i same posade”, dodao je Famin.

Stéphane Peterhansel (PEUGEOT 3008DKR #300)

Ukupno: 1.

“Ovo je fenomenalna pobjeda za PEUGEOT, a ja sam bio oduševljen da imam tako izuzetan automobil. Također mi je bilo drago da Bruno Famin nije izdavao nikakve timske naredbe. Bila je to otvorena borba sve vrijeme do samog kraja. Suočili smo se sa oštrom konkurencijom, ne samo iz redova vlastitog tima, sa tri druga jaka vozača u ekipi, nego i u drugim timovima. Nije se dugo čekalo da se pojavi početna hijerarhija, ipak, uskoro je bilo samo četiri, a onda dva vozača koji su se nadmetali za pobjedu. Moj duel sa Sébastienom je bio intenzivan i prilično stresan. Istovremeno smo se strašno zabavljali vozeći. Ni u jednom trenutku nije bilo lako jer je Sébastien dokazani prvak i ekstremno je brz i ima jako puno iskustva u upravljanju na čelu, tako da niti u jednom trenutku nije za nas bilo jednostavno, što je vidljivo iz malog razmaka među nama na cilju”, izjavio je Peterhansel.

Sébastien Loeb (PEUGEOT 3008DKR #309)

Ukupno: 2.

“Za nas je ovo bio dobar događaj, bez obzira što smo završili kao drugi bili smo uključeni u borbu za prvo mjesto od starta do cilja. Nakon manjeg problema sa motorom kojeg smo imali relativno rano, nismo odustajali. Bilo je veoma uzbudljivo jer smo bili izjednačeni cijelo vrijeme, naročito jednu prije pretposljednje i u pretposljednjoj fazi. Bio je to fantastičan reli. Šteta je da je naš pokušaj završio kad se jučer probušila guma. Sve u svemu, jako smo se dobro zabavljali i završili smo na drugom mjestu na, kako se kasnije pokazalo, veoma kompleksnoj manifestaciji jer je PEUGEOT završio na prvom, drugom i trećem mjestu. To je izvanredan timski rezultat”, izjavio je Loeb.

Cyril Despres (PEUGEOT 3008DKR #307)

Ukupno: 3.

“Završiti na Dakarovom postolju po prvi put na četiri točka nama izgleda kao početak novog poglavlja u našim karijerama. Svi članovi tima veoma su naporno radili tokom čitave godine i ja stojim na postolju nakon svoja samo tri pokušaja na Dakaru u automobilu. To je dijelom zahvaljujući fantastičnom automobilu kojeg sam imao. Vozio je savršeno i vozači koji su utrku završili ispred nas bili su niko drugi nego Stéphane Peterhansel i Sébastien Loeb, dakle, tu nema ničega čega bi se trebali sramiti! Moram nastaviti raditi da postanem još brži na svim tipovima terena ako se želim popeti jedno ili dva mjesta više na postolju. David i ja namjeravamo uložiti koliko god je rada potrebno da bi to postigli”, rekao je Despres.

Carlos Sainz (PEUGEOT 3008DKR #304)

Povukao se nakon 4. etape.

“Presretan sam za PEUGEOT i čestitam Stéphaneu i Jean-Paulu na novoj pobjedi. Osobno sam očito veoma razočaran da sam se povukao. Vozili smo dobrim tempom od samog početka i PEUGEOT 3008DKR je napravio korak naprijed u usporedbi sa prošlogodišnjim automobilom. Žalim što nisam bio u mogućnosti više iskoristiti njegov potencijal”, rekao je Sainz.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here