Dobro došli na prvi virtuelni showcase kompanije STARline Sarajevo

Ljubitelji automobila i inovativnih načina online promocije sada imaju priliku da uživaju u prvom virtuelnom Car Showu u Bosni i Hercegovini.

114

Ovu jedinstvenu izložbu automobila osmislio je i u djelo pretvorio tim uspješnog regionalnog startupa Beyond42, u saradnji sa kompanijom STARline Mercedes-Benz i najpoznatijom bh. online prodajnom platformom OLX BiH.

Trodimenzionalna šetnja kroz salon

Ulaskom na stranicu https://olx.collectivibe.com/ posjetioci imaju priliku doživjeti posve novu dimenziju promocije ponude Mercedes-Benz vozila, ali i potražiti sve informacije i savjete o automobilima i uslugama koje ovaj brend nudi u BiH. Šetnja kroz salon u „metaversu“ osmišljena je tako da pruža osjećaj koji nadilazi dojam stvarnog prisustva na izložbi vrhunskih automobila.

Prema riječima Fazire Kahriman, Marketing Cooordinatora kompanije STARline Sarajevo, ovaj virtuelni showcase ima za cilj širenje vizije mobilnosti svjetski poznatog brenda na nova poslovna područja. “Ponosni smo što smo u saradnji sa našim partnerima OLX i Beyond42 napravili prvi virtuelni sajam Mercedes-Benz vozila na tržištu BiH i ponudili potpuno novo iskustvo našim kupcima”. Jasmin Marić iz kupoprodajne platforme OLX objašnjava da je ovo odličan primjer praktične primjene metaverse koncepta za online promociju i prodaju u autoindustriji, a posebOLXno je istakao podatak da su lokalne kompanije osmislile i izvele ovaj projekat.

Najnovija promocija koja nam vrhunske modele automobila predstavlja u najboljem svjetlu, bez obzira odakle je pratimo, prilika je da i domaća publika “prošeta” virtuelnim izložbenim prostorom i otkrije fascinantni Mercedes-Benz svijet.

Metaverse je bliska budućnost

Ova ideja samo je jedan u nizu uspješnih projekata tima Beyond42, koji posluje na relaciji Sarajevo-Beograd i od 2019. godine predstavlja inovativne načine za promociju u virtuelnom svijetu. 

“U skladu sa WEB 3.0 revolucijom, u kojoj će metaverse u bliskoj budućnosti igrati sve bitniju ulogu i gdje će pristupačni 3D uskoro zamijeniti dosadašnje 2D iskustvo na internetu, odlučili smo da kreiramo mali primjer kako 3D rješenje može uveliko poboljšati korisničko online iskustvo”, objasnio je Darko Bajšanski iz kompanije Beyond42, čija napredna rješenja uspješno okupljaju publiku online, ali i donose uštedu resursa i smanjuju karbonski otisak. To ih je pozicioniralo u sami vrh svjetske ponude kad su u pitanju 3D virtuelna i hibridna rješenja. 

Ova ekipa je kreirala najveću online zajednicu za mlade poduzetnike LONAC.pro, a slične zajednice osmišljavaju i za druge organizacije i korporacije u regionu i svijetu. Na platformi CollectiVibe svi zainteresovani imaju priliku da se upoznaju s njihovim radom i prošire vidike o mogućnostima promocije svojih salona, sajmova, konferencija i biznisa uopšte, odnosno da otkriju dio onoga što se može kreirati u metaversu i proširenoj stvarnosti koju nudi.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here