Ova sportska limuzina bila je opremljena novim kompletom „Performance kit“ i Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) sistemom i – osim obaveznog rešetkastog kaveza i trkačkih sjedišta – predstavljala je potpuno standardno proizvodno vozilo. Težina mu je bila ista kao i kod serijski proizvedenog automobila. Javni bilježnik je bio u pripravnosti kako bi potvrdio novo rekordno vrijeme na 20,8-kilometarskom krugu u njemačkoj regiji Eifel, dok je TÜV Rheinland potvrdio da je automobil rekorder zaista bio standardni proizvodni model.

Komplet „Performance kit“ uključuje 21-inčne RS-Spyder design točkove sa, za cestu odobrenim, Pirelli P Zero Corsa sportskim gumama koje su sada dostupne za Taycan model. Sastav guma je sličan kao kod trkačkih guma. Još jedan element kompleta „Performance kit“ je ažuriranje softvera na Porsche 4D Chassis Control tako da radi u skladu sa sportskim gumama. Ovaj sistem analizira i sinhronizuje sve sisteme šasije modela Taycan, u realnom vremenu. „U prošlosti su samo „čistokrvni“ super sportski automobili ulazili u 7:33 vremensku kategoriju”, kaže Kern. „Sa novim kompletom „Performance kit“ mogao sam voziti još brže, a automobil je bio još precizniji i okretniji za manevrisanje.”

Komplet „Performance kit“ se nudi putem Porsche Tequipment. Trenutno je dostupan samo u Njemačkoj i to samo za Taycan Turbo S sportsku limuzinu, iz 2023. godine. Proizvodnja ovih automobila je počela krajem jula 2022. godine, dok se očekuje da će sam komplet „Performance kit“ biti dostupan od kraja ove godine. Plan je da se naknadno opremanje izvrši nakon početne isporuke, u Porsche radionicama u Zuffenhausenu. Uključen je prevoz do fabrike i iz nje, kao i pojedinačno odobrenje vozila i registracija Taycana. Komplet „Performance kit“ je procijenjen na 13.377,32 eura, uključujući 19 posto PDV-a. Garancija proizvođača za Taycan ostaje nepromijenjena.

Sportske gume su prvenstveno dizajnirane za vožnju na stazi. Stoga se kupci mogu u bilo kojem trenutku vratiti na standardne cestovne gume. Pri tome nije potrebno vraćati originalni softver šasije.

„Oduševljeni smo što je rekord u Nürburgringu za električne automobile ponovo u Porscheovim rukama”, kaže Kevin Giek, potpredsjednik kompanije Model Line Taycan. „Ovo vrijeme kruga ne samo da pokazuje koliki potencijal leži u našem novom kompletu „Performance kit“, već i još jednom potvrđuje sportske gene Taycan modela.“ Značajna snaga modela Turbo S, do 460 kW (625 KS), je bila ključni faktor njegovog uspjeha. Uz aktiviranu Launch Control funkciju, automobil postiže maksimalnih 560 kW (761 KS), iz mirovanja.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here