Coca-Cola lansira novu prazničnu kampanju u okviru Real MagicTM platforme

Kampanja podsjeća da se prava praznična čarolija događa onda kad smo povezani jedni s drugima

45

Coca-Cola je lansirala praznični Real Magic, sezonsku kampanju koja slavi i stavlja pod svjetla reflektora pravu čaroliju zajednice i zajedništva. Raznovrsna kampanja u svom srcu nosi jednostavnu poruku praznične radosti i uključenosti, podsjećajući nas da je prava čarolija u trenucima povezanosti koje dijelimo s drugima.
Prava praznična čarolija utemeljena je novim kratkim filmom koji je podržan nizom aktivacija na digitalnim kanalima, uključujući partnerstva s uticajnim osobama, inicijative lokalnih zajednica i aktivacije u trgovinama. Novi film, koji je kreirao dentsuMB UK, a režirao Sam Brown iz Rogue Filmsa, prihvata i slavi ljudsku dobrotu s obnovljenom važnošću za svijet u kojem danas živimo.

Uzbudljiva priča filma prikazuje dječaka čija mašta i napori okupljaju dobru volju zajednice za praznike, stvarajući zajednički trenutak čarolije oko svečanog obroka i Coca-Cole.
Film počinje tako što se dječak u prazničnom periodu useli u novi stan s mamom. Stoji u svom novom domu, i primijeti da nema kamina, i ta spoznaja ga pogađa. Dakle, nema kamina – nema dimnjaka i to znači nema Djeda Mraza! I tako odluči da sam napraviti kamin. Dječak počinje graditi dimnjak od kutija, a susjedi se brzo udružuju kako bi ga završili na vrijeme za praznik.

Manolo Arroyo, glavni direktor marketinga kompanije Coca-Cola kaže:
” Ovo je naša prva praznična kampanja pod novom Coca-Colinom marketinškom filozofijom Real Magic. Coca-Cola je oduvijek vjerovala u čaroliju praznika, a ove godine naša kampanja slavi pravu čaroliju ljudskih veza. S jednostavnom i podržavajućom porukom jedinstva, uključenosti i pozitivnosti u srcu, želi nas podsjetiti da sve što nam je potrebno za čarobne praznike jesu zajednički trenuci sa zajednicom i onima koje volimo”.

Simon Lloyd, glavni kreativni direktor dentsuMB UK kaže da je čarolija  svuda oko nas, ali je većinu vremena i ne primjećujemo.

“Ova priča je smještena u stambeni blok u SAD-u, ali zaista se može odvijati bilo gdje. Za većinu ljudi širom svijeta život u zgradama, jednih iznad drugih, je stvarnost; tako smo blizu, a ipak smo stranci. Ali globalna pandemija je i susjede zbližila kao nikad do sad. Kako su praznici prošle godine za mnoge otkazani, ova skromna praznična priča fokusira se na ono što je važno: zajednicu i velikodušnost koja nas povezuje u nesavršenom svijetu”, dodaje Lloyd.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here