Američka prehrambena kompanija PepsiCo izvijestila je o rastu prihoda u 2020. godini zahvaljujući prodaji u trgovinama u vrijeme pandemije, koja je ublažila pad potražnje u ugostiteljskim objektima zatvorenim radi zaustavljanja širenja korona virusa.
Prihodi kompanije u pandemijskoj godini porasli su za 4,8 posto, na 70,4 milijarde dolara. U posljednja tri prošlogodišnja mjeseca uvećani su za 8,8 posto, na 22,46 milijardi dolara.
Godišnja dobit po dionici pala je za dva posto, na 5,12 dolara. U četvrtom prošlogodišnjem tromjesečju, pak, kvartalno je porasla za pet posto, na 1,33 dolara.
“Smislili smo formulu za uspjeh u ovom okruženju”, rekao je glavni finansijski direktor Hugh Johnston, napominjući da su većinu rasta ostvarili proizvodi bez šećera, odnosno niskokalorične i zdravije opcije.
Izvršni direktor Ramon Laguarta očekuje da će se potrošači vratiti pretpandemijskim obrascima ponašanja u drugoj polovini ove godine, dodajući da će neke promjene ipak ostati trajne, poput povećane internetske kupovine i rada na daljinu.
PepsiCo u ovoj godini očekuje petpostotno povećanje organskog prihoda i devetpostotni rast prilagođene dobiti.