Telemach BiH slavi jubilej: 10 uzbudljivih godina je iza nas, najbolje je tek pred nama

Admir Drinić, CEO Telemach BiH, u razgovoru za Business magazine govori o prvoj deceniji Telemach-a BiH, te o planovima za budućnost ove kompanije

307

Kompanija Telemach, vodeći domaći provajder digitalne i analogne kablovske televizije i fiksne telefonije na području Bosne i Hercegovine, ove godine proslavlja prvu deceniju poslovanja. O tome šta je sve obilježilo prvih deset godina, na koji način brinu o svojim zaposlenima i zajednici, te o planovima za budućnost, za Business Magazine govori Admir Drinić, CEO Telemach Bosna i Hercegovina.

BM: Iza Telemach-a je deset godina inovacija u području telekomunikacija u  Bosni i Hercegovini. Kada se osvrnete u prošlost, šta biste izdvojili kao ključni faktor uspjeha?

DRINIĆ: Da, možemo reći da je iza nas zaista 10 godina uzbudljivog i inovativnog rada, koji je rezultat naše opredjeljenosti da kroz vrhunsku tehnologiju, svojim korisnicima, osiguramo najbrži internet, raznovrstan TV program, uslove za neograničenu komunikaciju, ali i da pružimo podršku zajednici u kojoj živimo.  Iz godine u godinu, pokreće nas želja da otkrivamo inovativna tehnološka rješenja, koja donose najjednostavniji pristup informacijama i najbolje iskustvo zabave.

BM: Tokom godina, Telemach je primijetno doprinio privrednoj klimi Bosne i Hercegovine kroz mnogobrojne investicije. Čime su te investicije rezultirale?

 DRINIĆ: Vođeni jasnom misijom da pružimo najbolju moguću uslugu građanima Bosne i Hercegovine, kapitalnim investicijama uloženim u našu zemlju u tome smo i uspjeli. Dosadašnje investicije Telemach-a kao domaće kompanije, koje su dostigle ukupnu vrijednost od 341 milion KM, uložene u razvoj infrastrukture, unapređenje servisa i tehnologija, predstavljaju značajan vjetar u leđa privredi, biznisu i poslovnom ambijentu u BiH uopšte. Investicijom od oko 40 miliona KM uloženih u opremu koja se nalazi u domovima naših korisnika, osigurali smo da danas uživamo u najsavremenijoj EON smart platformi, 4K kanalima, Video klubu sa hiljadama filmskih i serijskih naslova. Kao dio United Grupe, vodeće telekomunikacijske kompanije u regionu, Telemach je riješen da i u budućnosti ostane posvećen kreiranju superiornih servisa. S ponosom ističemo da u tekućoj, 2020. godini, planiramo investirati novih 27.3 miliona KM u rast i razvoj.

 BM: Koji su vaši odgovori na izazove domaćeg tržišta, kada su u pitanje usluge kablovske televizije, interneta i fiksne telefonije koje nudite u Telemach ponudi?

 DRINIĆ: Naše aktivnosti su primarno usmjerene na širenje mreže, kako bismo mogli da zadovoljimo povećane zahtjeve tržišta i stvorimo uslove da naše usluge pružimo što većem broju korisnika. Kontinuirano investiramo u unapređenje standarda tehnologije u BiH, trudeći se da sva nova tehnološka dostignuća učinimo dostupnim domaćem tržištu. Kao dio United Grupe, vodeće telekomunikacijske kompanije u regionu, započeli smo naše putovanje prije više od 10 godina vođeni strašću i željom da predstavimo našim kupcima najsavremenije digitalne usluge. Prva smo kompanija koja je uvela digitalnu i HD televiziju, 4K kanal, prvi smo uveli opciju 7 dana unazad, kao i mogućnost gledanja televizije na svim uređajima, te prvi predstavili najveći Video Klub u regionu na vlastitoj EON platformi koja korisnicima omogućava i najveće brzine interneta do 400 Mbps. Putem aplikacije UNIFON osavremenili smo uslugu fiksne telefonije, jer smo istom omogućili korisnicima da putem aplikacije ostvaruju pozive fiksnog broja na mobilni i kada nisu kod kuće. I dalje planiramo razvijati napredna tehnološka rješenja, obogaćivati TV sadržaj i uvijek obezbjeđivati brz internet.

Stanje na tržištu Bosne i Hercegovine prije 10 godina za nas je u isto vrijeme bilo izazov i  prilika. Predanim radom postali smo oni koji nameću trendove, uz novije i bolje usluge koje su odgovor na potrebe naših korisnika.

BM: Decenija poslovanja Telemach-a se znatno očitala i kroz pomoć lokalnim zajednicama, koja je ultimativni izazov imala u proteklom periodu, sa krizom izazvanom COVID-19 pandemijom? Kako ste uspjeli da prilagodite svoje usluge tom stanju?

DRINIĆ: Digitalne usluge koje telekomunikacijske kompanije pružaju su u periodu pandemije doživjele priliku da pokažu svoj puni potencijal i iskorištene su u prevazilaženju mnogih izazova tog perioda. Telemach je organizirao rad od kuće u sektorima u kojima je to bilo moguće, zaštitu zdravlja zaposlenih i korisnika postavili smo kao imperativ u organizaciji i ostalih dijelova kompanije, a sve sa ciljem nesmetanog pružanja vrhunskih inovativnih usluga po kojima smo poznati. Korištenje usluga Telemach-a se znatno povećalo tokom izolacionog perioda pandemije u BiH, a naša mreža je dokazala svoj zavidan kvalitet usluga. Vjerujemo da ćemo i u svakoj prilici u budućnosti pokazati da možemo da se nosimo sa svim izazovima i da odgovorimo svim potrebama korisnika.

BM: U ovom periodu borbe protiv pandemije pokazali ste da ste društveno odgovorna kompanija…?

DRINIĆ: Telemach je domaća kompanija i uvijek smo bili oslonac zajednici u kojoj djelujemo. Sa svojim sugrađanima  dijelili smo brojne teške trenutke – od poplava iz 2014. godine, do trenutne globalne pandemije korona virusa gdje smo Vijeću ministara Bosne i Hercegovine donirali 715.000KM na poseban podračun kreiran za ove svrhe. Nastojimo uvijek pomoći na najadekvatniji način. Biti dio zajednice znači biti konstantno prisutan. Godinama smo uz mnogobrojne organizacije, udruženja, kulturne manifestacije, festivale, bolnice, sportske klubove i nacionalne košarkaške reprezentacije Bosne i Hercegovine, kojima smo na različite načine pružili pomoć i podršku, u cilju izgradnje ugodnijeg života u lokalnoj zajednici. Posebno izdvajamo podršku Roditeljskoj kući u Sarajevu, organizaciji Race for the Cure, Hackatonu, takmičenju mladih u poduzetništvu. Za naš 10. rođendan pružili smo Domovima za nezbrinutu djecu u Banja Luci i Zenici osnovne potrepštine i kutak za zabavu…Našim hrabrim vatrogascima u Zapadno-hercegovačkom kantonu, koji su pod kontinuiranim stresom na radnom mjestu, Telemach je donirao oazu za opuštanje u vidu digitalnog kutka. U istom tonu nastavljamo i u ostatku slavljeničke godine, implementacijom značajnog broja ovakvih projekata.

BM: Pored inovativnih tehnoloških rješenja, šta biste još istaknuli kao bitnu stavku uspjeha prve decenije Telemacha?

 DRINIĆ:Telemach je od početka poslovanja u fokus uvijek stavljao ljude, za koje smatramo da su jedan od najbitnijih razloga našeg uspjeha. Tehnologija je izuzetno važna, ali ona nam samo daje dobar temelj. Ljudi su ti koji su nosioci ideja i inovacija, koji mogu da kreiraju značajne stvari i dovedu do uspjeha.

Telemach je oduvijek bio mjesto za rad i razvoj karijere, pozitivne radne atmosfere, stručnog napredovanja, kao i inovativnog pristupa poslovanju. Od 2010. do danas, rasli smo i kreirali nova radna mjesta, te tako u Telemach-u danas radi preko 650 profesionalaca, uz više od 300 uposlenih kod naših kooperanata. Svi oni su posvećeni Bosanci i Hercegovci, koji Telemach čine onim što danas jeste – domaća kompanija, sa velikom vizijom za bolji život.

Prosječna starosna dob naših uposlenika je 36 godina i uvijek težimo da dajemo šansu mladim i obrazovanim, prije svega, vrijednim, ambicioznim, energičnim i kreativnim ljudima. Zahvaljujem na trudu, radu i zalaganju svim članovima naše Telemach porodice i čestitam deceniju uspješnog poslovanja.

BM: Za kraj, možete li nam reći koji su planovi Telemach-a za narednu deceniju, za koju ne sumnjamo da će biti jednako uspješna kao i ova prva?

 DRINIĆ: Iza nas je tek prvih 10 godina, a pred nama vrijeme novih tehnologija, novih liderskih iskoraka i novih angažmana u lokalnoj zajednici, a sve sa jednim ciljem – podizanje kvalitete telekomunikacija i unapređenje života svakog/e građanina/ke Bosne i Hercegovine.

Za svoj deseti rođendan se obavezujemo da ćemo na isti način voljeti i podržavati zajednicu u kojoj živimo, razvijati napredna tehnološka rješenja, obogaćivati TV sadržaj i uvijek obezbjeđivati brz internet.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here