Zbog velike potražnje, sedmične usluge čarter letova iz Kine za Evropu smo produžili do kraja godine

cargo-partner se u potpunosti prilagodio novim uslovima poslovanja izazvanim širenjem virusa korona, a kako i koliko trenutna situacija utiče na rad kompanije

43

Cargo-partner je globalna partnerska mreža koja omogućuje kvalitetno povezivanje sa svim zemljama svijeta i pruža kompletan portfolio info-logističkih usluga, kao i usluga avionskog, pomorskog i drumskog transporta i skladištenja. cargo-partner se u potpunosti prilagodio novim uslovima poslovanja izazvanim širenjem virusa korona, a kako i koliko trenutna situacija utiče na rad kompanije, kao i  o novom servisu koji predstavlja premium transportnu opciju pomorskim putem za uvoz iz Azije preko jadranskih luka Koper i Trst, kaže Sanjin Hamidović, direktor cargo-partner BiH.

Kako izgleda funkcionisanje i organizacija kompanije posljednjih sedam mjeseci, da li ste pronašli način za bezbjedno poslovanje i zaštitu zaposlenika?

Hamidović: “Zahvaljujući dobroj saradnji sa našim timovima u Kini i modernim IT sistemima, uspjeli smo da odgovorimo veoma rano, brzo i efikasno na izazove uzrokovane pandemijom. U svakoj od naših 130 kancelarija širom svijeta, regulacije u vezi sa radom od kuće su implementirane u vrlo kratkom roku, te smo se  gotovo neprimjetno prebacili na režim rada od kuće.

Osiguranje zdravlja i sigurnosti naših zaposlenih, kupaca i partnera naš je glavni prioritet. U svim našim uredima širom svijeta brzo smo primijenili sljedeće mjere, neprestano se prilagođavajući lokalnoj situaciji u svakoj zemlji:

  • Zaposlenici su dobili higijenske maske i tečnosti za dezinfekciju ruku i osigurali smo svakodnevnu dezinfekciju kancelarijskih prostora.
  • Uveli smo fleksibilno radno vrijeme kako bismo zaposlenima pomogli da izbjegnu putovanje do posla u vrijeme najveće gužve u prometu.
  • Zadržali smo minimalan broj osoblja u našim uredima radi održavanja osnovnih usluga.
  • Osigurali smo da su ispunjeni svi zahtjevi za efikasan rad na daljinu pružanjem potrebnih IT struktura, hardvera i svih ostalih potrebnih potrepština.
  • Poslovna putovanja i lične posjete svedene su na minimum.”

Koliko je generalno transport otežan tokom trajanja pandemije i šta su trenutno najveći problemi?

Hamidović: Pomno pratimo tržište od početka pandemije i našim klijentima nudimo fleksibilna rješenja za njihove potrebe, kao što su naše sedmične usluge čarter letova iz Kine za Evropu, koje su na raspolaganju od marta. Zbog velike potražnje, ovu ponudu smo produžili do kraja godine. Zahvaljujući pomenutim mjerama, do sada smo postigli vrlo dobre poslovne rezultate. Trenutno smo u tradicionalnoj špici sezone za zračni i brodski prijevoz. Industrijska proizvodnja ponovno raste, ali teretni kapaciteti su prilično ograničeni i pretpostavljamo da će to biti slučaj barem do kineske Nove godine.

Nedavno smo predstavili i svoj novi servis, Adria PRIORITY Express, premium transportnu opciju pomorskim putem za uvoz iz Azije, preko jadranskih luka Koper i Trst. Tranzitno vrijeme iz glavnih luka sa Dalekog istoka do Jadrana je u prosjeku 5-8 dana kraće u poređenju sa sjevernim lukama, kao npr. Hamburg. Na ovaj način praktično imamo još jedno alternativno rješenje za novonastalu situaciju u vezi sa nedostatkom kontejnera i opreme.

U svakom slučaju, preporučujemo svojim klijentima da  počnu planirati prijevoz u ranoj fazi kako bi osigurali svoje lance snabdijevanja.

Dok su uvoz/izvoz robe iz određenih država očekivano pali, da li je došlo do povećanjauvoza/izvoza iz nekih drugih zemalja?

Hamidović: U suštini, tržišta koja su bila lideri u uvozu i izvozu, to su i ostala u vrijeme pandemije. Kina kao dominantni svjetski dobavljač je to i ostala, iako su određene zemlje pravile iskorake za određene vrste robe, kao npr. Turska kada je u pitanju izvoz zaštitne medicinske opreme. Zbog velike potražnje za ovom vrstom robe, cargo-partner u Turskoj je oformio emergency service desk, kako bi svojim klijentima pružio promptnu podršku u vezi sa transportnom uslugom.

Koju stvar biste izdvojili kao najveći uspjeh cargo-partnera, otkako postojite unutar Bosne i Hercegovine?

Hamidović: Pored činjenice da u BiH djelujemo 12 godina i da smo se na tržištu pozicionirali kao vodeći pružalac transportnih i logističkih usluga, našim najznačajnijim pojedinačnim uspjehom smatramo otpremu najveće džezve na svijetu u Brazil, za vrijeme Svjetskog prvenstva u fudbalu, 2014. godine, na kojem je učešće uzela i naša reprezentacija.

Kakvi su planovi cargo-partner za budućnost?

Hamidović: cargo-partner Sarajevo će nastaviti raditi na unaprjeđenju poslovnih procesa i poboljšanju kvalitete usluga. Timski rad, te spremnost i želja da svaki dan budemo bolji i da budemo izvrsni će sigurno omogućiti ostvarenje naših planova. Naš fokus na održivosti je i dalje prisutan, te kao društveno odgovorna kompanija ćemo nastaviti sa primjerima pozitivne prakse i dopinosa našoj zajednici. Među ovim primjerima se izdvaja akcija pošumljavanja, u kojoj je učestvovao cargo-partner Sarajevo tim i tom prilikom obogatio grad Sarajevo sa 300 novih sadnica.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here