Molson Coors u BIH očuvao sva radna mjesta u vrijeme pandemije

Uz očuvanje postojećih radnih mjesta otvorene i nove pozicije. Certifikatom „Izvrsnost u izazovima“ kompanija dobila priznanje za brigu o zaposlenicima za vrijeme krize. Pokrenuto niz društveno odgovornih projekata

162

Molson Coors BH, jedna od vodećih pivarskih kompanija tokom čitavog trajanja pandemije uspjela je očuvati sva radna mjesta u Bosni i Hercegovini, a nastavlja i s novim zapošljavanjima. Tako je i u ovoj posebno izazovnoj godini nastavljen rast kompanije koja u proteklih 10 godina, koliko djeluje u BIH, konstantno povećava broj zaposlenih i širi poslovanje. Danas Molson Coors u BIH broji 115 zaposlenih, a eksterno sarađuje s gotovo 700 partnerskih kompanija.

Kao potvrdu za kvalitetno upravljanje u krizi Molson Coorsu BH dobio je i certifikat „Izvrsnost u izazovima“. Certifikat se dodjeljuje kompanijama koje su pokazale kvalitetno upravljanje ljudskim resursima i posebnu brigu o zaposlenicima tokom pandemije koronavirusa.

„Nakon izbijanja pandemije u izuzetno kratkom periodu uspjeli smo se reorganizirati i prilagodili poslovanje novim okolnostima. U tome smo vodili računa da osiguramo uslove koji će zaštiti zdravlje svih naših zaposlenika i partnera, a da istovremeno možemo normalno raditi. Zadovoljni smo postignutim rezultatima, a posebno nas veseli što smo uspjeli sačuvati sva radna mjesta te otvoriti nekoliko novih pozicija“, poručuje Dario Gavran, direktor za tržište Bosne i Hercegovine u Molson Coorsu.

Uz brigu o zaposlenicima i potrošačima i u vrijeme krize MC BH je posvećen svojim društveno odgovornim projektima. U nizu projekata kojima kompanija nastoji dati doprinos sredini u kojoj posluje ističe se kampanja odgovornog konzumiranja alkohola s ciljem povećanja sigurnosti u prometu „Niti jedna čaša prije vožnje“ koja se već nekoliko godina uspješno provodi u saradnji sa nadležnim ministarstvom i ostalim partnerima. Kompanija godinama učestvuje i u ekološkim akcijama od kojih se izdvaja čišćenje rijeke Bune u Mostaru. MC BH podržava i rad studenata i univerziteta, gdje će ove godine po sedmi put biti organizirano takmičenje za studente pod nazivom Jelen Business Case Challenge, te Ožujsko Business Case Challenge. U vrijeme pandemije u MC BH bili su posebno usmjereni na pomoć zaposlenima u ugostiteljskim objektima, kojima se dijelila zaštitna oprema te je organizirana i velika digitalnu aktivaciju „najbolji konobar“ kako bi pomogli konobarima, na čiji je posao kriza najviše uticala. Za kraj godine Molson Coors BH najavljuje novu veliku društveno odgovornu platformu “Heroji među nama” u cilju podrške osobama sa invaliditetom.

Molson Coors je jedna od najvećih svjetskih pivarskih kompanija, globalno prisutna s više od 90 izuzetnih brendova. U BIH je prisutna s nizom brandova. Uz glavne brandove Jelen, Ožujsko i Nikšićko pivo potrošačima osigurava Staropramen, Bavaria, Stella Artois, Beck’s, Corona, Hoegaarden, Leffe, Blue Moon, Tomislav, Lowenbrau i Apatinsko pivo.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here