BM literatura: Knjige sa kojima napredujete

U dane vikenda i pandemije, vrijeme je najpametnije provesti uz knjigu koja će vam donijeti neka nova znanja. Prepručujemo tri izdanja svima onima koji žele raditi na sebi i usvajati nove informacije i razmišljanja

50

Metrike marketinga 

 Metrike marketinga sveobuhvatni je vodič kroz najvažnije marketinške metrike današnjice. U knjizi četiri vodeća marketinška istraživača pokazuju kako treba odabrati prave metrike za svaki izazov.

Autori pokazuju kako koristiti marketinške nadzorne ploče u svrhu uvida u tržišnu dinamiku iz različitih gledišta, uz maksimalnu tačnost i triangulaciju podataka i informacija, a da bi se dobila optimalna rješenja. Knjiga pokazuje kako primijeniti ispravne metrike na sva ulaganja u marketing, dobiti precizne odgovore i kako ih iskoristiti.

 

Ponašanje potrošača

Knjiga Ponašanje potrošača vjerojatno je najbolji udžbenik ponašanja potrošača na tržištu danas, koji je posebno prilagođen evropskom poslovnom okruženju.

Posebna vrijednost knjige je što uspješno povezuje teoriju ponašanja potrošača s stvarnim situacijama iz poslovnog svijeta. Knjiga je i posebno strukturirana; jedinstvena petodijelna „mikro-makro” kružna struktura osigurava multidisciplinarni pristup te najnovije podatke potrebne za razumijevanje ponašanja evropskih potrošača. Također pokazuje kako istraživanja i koncepti o ponašanju potrošača mogu biti implementirani u marketinške strategije.

Kapital u 21. stoljeću

Riječ je o nesumnjivo najvažnijoj knjizi ekonomske problematike koja je izašla od početka ovog stoljeća, mišljenje je najvećeg broja vodećih svjetskih ekonomista. Riječ je o dubinskoj naučnoj studiji koja se bavi analizom odnosa između kapitala i rada, odnosno govori o tome kako veći profit od kapitala u usporedbi s profitom od rada stvara sve veću društvenu nejednakost, jer se bogati još više bogate, a siromašni siromaše. Zbog takvog odnosa nova stvorena vrijednost pretapa se u osobno bogatstvo, a ne ide u investicije za novu proizvodnju.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here