Počela izgradnja Prve transverzale u Sarajevu

Radi se o dionici između raskrsnica ulice Halida Kajtaza sa Kranjčevićevom i Tešanjskom ulicom

23

Nakon što je tokom proteklog vikenda odabrani izvođač radova postavio zaštitnu ogradu i dovezao opremu, počela je izgradnja prve dionice sarajevske Prve transverzale. Radi se o dionici između raskrsnica ulice Halida Kajtaza sa Kranjčevićevom i Tešanjskom ulicom.

Početak radova obišli su vršilac dužnosti premijera Kantona Sarajevo Anis Krivić, kantonalni ministar saobraćaja Adi Kalem, načelnici Općina Centar i Novo Sarajevo Nedžad Ajnadžić i Nedžad Koldžo, te direktor Zavoda za izgradnju KS Mirza Hulusić, kao i predstavnici Direkcije za puteve KS.

“Slobodno mogu da kažem da danas prisustvujemo historijskom danu i aktu koji će u budućem periodu pokazati o kako korisnom projektu za građane Kantona Sarajevo se radi”, rekao je Krivić.

“U narednom periodu očekujemo rušenje i preostalih objekata, kako bi se radovi na ovoj dionici odvijali u kontinuitetu. Vrijednost radova na kompletnoj prvoj dionici iznosi oko 23 miliona KM, a okvirni sporazum sa izvođačem radova potpisan je na četiri godine”, kazao je Kalem.

On je istaknuo i to da su nastavljeni razgovori sa JP Ceste Federacije BiH kako bi se održao kontinuitet započetih aktivnosti na rješavanju pitanja spoja Prve transverzale i Gradske brze ceste na lokalitetu u neposrednoj blizini hotela Grand u Velešićima.

“Sa predstavnicima JP Željeznice Federacije BiH razmotrit ćemo aktuelnu problematiku oko ishodovanja saglasnosti za izgradnju nadvožnjaka Grand, koji predstavlja ključnu tačku u realizaciji izgradnje prve dionice Prve transverzale od spoja sa Kranjčevićevom do spoja sa ulicom Braće Begić. Cilj je ostvarivanje permanentne komunikacijske veze naselja Velešići sa ostalim dijelovima grada za vrijeme izgradnje spomenute dionice”, rekao je Kalem.

Raspisan je i pretkvalifikacijski javni poziv za tunel Kobilja Glava, a u pripremi je i izmještanje magistralnog gasovoda koji se nalazi na toj dionici.

“Bitno je da nastavljamo intenzivno raditi, a naredna dionica na koju ćemo staviti poseban fokus je rješavanje imovinsko-pravnih odnosa sa firmom Penny Plus, kao i širi pojas pumpe Tarik Oil, kako bi povezali cijelu trasu”, naglasio je Ajnadžić.

“Činjenica je da je ovo zaista jedan veliki iskorak za Kanton Sarajevo. Moram čestitati ovoj Vladi što je našla načina da riješi ono što je najsloženiji dio, a to je rješavanje imovinsko-pravnih odnosa, koji su kočili realizaciju ovog projekta u posljednjih 10-12 godina. Sasvim sigurno je da ova vjerovatno najznačajnija saobraćajnica za smanjivanje gužvi na prostoru Kantona Sarajevo definitivno počinje da dobija svoj izgled”, istaknuo je Koldžo.

Hulusić je rekao da je ponosan što se konačno shvatilo da je projekt izgradnje Prve transverzale postao neminovnost, te da više nema nijedne strane koja ne shvata da je ovo projekt koji će se realizirati.

“Prva transverzala se u ovom trenutku gradi sa dvije strane, ostaje ovaj dio između dva gradilišta. Za izgradnju tunela na Kobiljoj Glavi su obezbjeđena sredstva i riješeni imovinsko-pravni odnosi, te vjerujem da će nakon konsultacija Ministarstva saobraćaja KS i Evropske banke za obnovu i razvoj i ti radovi vrlo brzo otpočeti”, rekao je Hulusić.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here