Kompanija Mastercard obnovila globalno sponzorstvo UEFA Lige šampiona

Više od 25 godina, Mastercard ponosno podržava ovo elitno evropsko klupsko takmičenje. Mastercard pruža neprocjenjiva iskustva navijačima širom svijeta i nastaviće da djeci daje priliku da postanu maskote igrača, kako virtuelno, tako i na terenu.

58

Kompanija Mastercard danas je najavila obnavljanje partnerstva sa UEFA Ligom šampiona za period od 2021. do 2024. godine, kao nastavak dugogodišnje saradnje koja je započeta 1994 godine. Također, sporazum uključuje sponzorska prava za UEFA Superkup 2021., 2022. i 2023. godine.

Mastercard želi da poveže ljude sa njihovim strastima. Više od 25 godina, Mastercard ponosno podržava ovo elitno evropsko klupsko takmičenje. Mastercard pruža neprocjenjiva iskustva navijačima širom svijeta i nastaviće da djeci daje priliku da postanu maskote igrača, kako virtuelno, tako i na terenu. Djeca imaju jedinstvenu priliku da prije mečeva UEFA Lige šampiona na teren izađu zajedno sa nekim od najvećih fudbalskih zvijezda. Tokom polufinala i finala UEFA Lige šampiona 2020. godine, kao i tokom UEFA Superkupa, Mastercard se opredijelio za digitalnu aktivaciju: kako su igrači pristizali, oni i maskote mogli su uživo da komuniciraju preko ekrana na ulazu u stadion. Ovu inicijativu predvodila je kompanija Mastercard u saradnji sa UEFA fondacijom za djecu koja je odabrala maskote za različite mečeve.

Guy-Laurent Epstein, direktor marketinga UEFA Events SA, kaže:

„Dugotrajnost je ključna za izgradnju uspješnih partnerstava i drago nam je što ćemo nastaviti našu saradnju sa kompanijom Mastercard, posebno u ovim teškim i neizvjesnim vremenima za navijače, ali i za sam sport širom svijeta. Partnerstvo sa globalnim brendom kao što je Mastercard donosi mnoge benefite i mogućnosti za UEFA-u i uzbuđeni smo što nastavljamo odličnu saradnju u narednim godinama. Radujemo se daljoj saradnji sa kompanijom Mastercard, liderom u tehnološkoj industriji, jer uloga digitalnih rješenja postaje sve važnija u izgradnji dubljih veza sa svjetskom publikom.“

 Mark Barnet, predsjednik kompanije Mastercard za Evropu, dodaje:

„Ponosni smo što obnavljamo naše dugogodišnje sponzorstvo UEFA Lige šampiona. Ključni sportski događaji su odličan način da direktno povežemo navijače širom svijeta sa njihovom strašću. Dok uživamo u 27. godini našeg zvaničnog sponzorstva, uzbuđeni smo što ćemo i u narednim godinama biti svjedoci novih neprocjenjivih trenutaka UEFA Lige šampiona.“

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here