Samsung obilježava novu eru inovacija na virtuelnom događaju “Life Unstoppable”   

Samsung tehnologije i proizvodi nude sveobuhvatno rješenje, spajajući sve elemente življenja, posla i zabave

28

Kompanija Samsung Electronics Co. Ltd. najavila je najnovija dostignuća na polju mobilnih telefona, nosivih uređaja, TV, audio i kućnih aparata na virtuelnom događaju ‘Life Unstoppable’, sa ciljem da predstavi kako će linija proizvoda za 2020. godinu poboljšati životni stil korisnika.

Virtuelni događaj “Life Unstoppable” označava novu epohu inovacija i jedan je od načina na koji Samsung pomjera granice kada su u pitanju mogućnosti tehnologije. Pionirski i interaktivni virtuelni svijet oživio je Samsung inovacije usmjerene na čovjeka u novom gejmifikovanom iskustvu.

Ove godine, odnosi korisnika sa tehnologijom su postali još intenzivniji, zbog potrebe da ostanu povezani sa svijetom. Samsung tehnologije i proizvodi nude sveobuhvatno rješenje, spajajući sve elemente življenja, posla i zabave.

Samsung je prikazao najnovije, revolucionarne, proizvode poput The Premiere, pametni projektor koji podiže kućnu zabavu na viši nivo, Odyssey G5 – monitor kojim Samsung nastavlja biti pionir na polju gejming iskustva, potpuno nove članove proširene Galaxy porodice Tab A7, Galaxy Fit2, A42 5G i Galaxy Z Fold2, Trio bežično postolje za punjenje, koje pomaže korisnicima da idu u korak sa zahtjevnim životnim stilom, RB7300T Classic frižider sa SpaceMax™ tehnologijom i prilagodljivim Bespoke frižiderima, koji će biti premijerno predstavljeni na evropskom tržištu teWW9800T mašina za pranje i DV8000T mašina za sušenje veša, sa rješenjima za pametno učenje i mogućnostima za povezivanje.

“Ove godine odnos čovjeka i tehnologije je izmijenjen na način koji niko nije mogao da očekuje. U kompaniji Samsung, ne samo da prihvatamo ove promjene, nego se trudimo i da budemo korak ispred i uvodimo inovacije koje će ispunjavati buduće potrebe korisnika. Neumoljivi smo u misiji da stvorimo autentičnu, revolucionarnu tehnologiju i ne postoji bolji način da najavimo liniju proizvoda za 2020. godinu, nego uz pomoć virtuelnih iskustava“,  rekao je Benjamin Braun, direktor marketinga Samsunga za Evropu.

 

 

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here