Električna i energična – Nova Opel Mokka

Električni motor proizvodi 100 kW (136 KS) i 260 Nm okretnog momenta dostupnog trenutno, odmah nakon kretanja. Brze reakcije, agilnost i dinamičnost među glavnim su karakteristikama. Vozači mogu birati između tri načina vožnje - normalnog, eko i sportskog - i ostvariti idealan omjer umjerenosti i zabavnosti, ovisno o svojim preferencijama

62

Električno, plus bez emisije štetnih plinova, plus energično jednako – nova Opel Mokka. Njemački proizvođač automobila predstavio je drugu generaciju kompaktnog prodajnog hita – potpuno novu Mokku koja savršeno spaja zabavu i modernost. Nudi vožnju na električni pogon bez štetnih emisija, krajnje je efikasna i kompaktnija nego prije – savršeno prilagođena urbanim džunglama kao i sigurnoj vožnji autocestama.

„Za novom Mokkom okretat će se glave i ona će promijeniti percepciju naše robne marke! S Mokkom iznova definiramo Opel i predstavljamo svoj dizajn za novu deceniju. Ona pokazuje sve što je danas i što će u budućnosti biti ključno našoj robnoj marki: Mokka je u svim pogledima zabavna, efikasna i inovativna. Uz to, savršeno utjelovljuje vrijednosti Opelove robne marke – uzbudljiva je, pristupačna i njemačka – na najnapredniji način. To je prvi električni Opel od svog tržišnog predstavljanja i istinski dokaz da se Opel okreće struji“, izjavio je šef Opela Michael Lohscheller opisujući novi model.

Uprkos nešto dužem međuosovinskom razmaku (+2 mm), nova je Mokka 12,5 cm kraća od prethodne generacije, no putnicima, njih do pet, nudi slično velik prostor za prtljag u prtljažniku zapremine do 350 litara. Njena ukupna dužina od samo 4,15 metara čini je lakom za manevrisanje i parkiranje u gradskim i prigradskim područjima.

Dizajn nove Mokke iznenađuje izvanrednim proporcijama i dojmljivom preciznošću ukupnog, smionog izgleda koji karakteriziraju kratki prevjesi i širok stav te najsitniji detalji. Novi je model i prvi s budućim licem robne marke – Opel vizirom i novom generacijom potpuno digitalnog kokpita Opel Pure Panel. Ne radi se o analognim zaslonima, a ni razmetljivim i beskorisnim dekorativnim animacijama: sučelje je jasno i jednostavno, a prikazani podaci fokusirani na ono što je doista potrebno, dakle totalno rasterećenje. Na horizontalno položenu ploču s instrumentima integrirana su dva široka zaslona, pri čemu onaj ispred vozača ima dijagonalu 30,4 cm. No, radi intuitivnog korištenja i stalne usmjerenosti vozača na cestu, Opelovi dizajneri zadržali su kontrolnu dugmad za ključne funkcije koji eliminiraju potrebu za potencijalno opasnim kopanjem po dubinama podizbornika.

Nova Mokka nastavlja Opelovu tradiciju otvaranja inovativnih tehnologija iz viših klasa širem rasponu kupaca. Među tim tehnologijama su sistemi kao što su napredni tempomat (ACC, Advanced Cruise Control) čija funkcija zaustavljanja i kretanja omogućuje smirenim vozačima da lagano i hladne glave prebrode stres saobraćajnih čepova: naime, električna Mokka može automatski prilagoditi svoj rad kretanju vozila ispred pri čemu vozač ne mora rukovati kočnicom ni gasom. Uz to, sistem aktivnog pozicioniranja u saobraćajnoj traci (Active Lane Positioning) automatski drži novu Mokku u sredini trake. I sistem svjetala nudi tehnologije iz viših klasa uz prilagodljiva svjetla IntelliLux LED® Matrix s čak 14 elemenata koja ne zasljepljuju, što je jedinstveno u kategoriji. Sve varijante modela Mokke standardno su opremljene LED sijalicama sprijeda i straga, električnom parkirnom kočnicom i sistemom za prepoznavanje saobraćajnih znakova. Dostupna je i panoramska stražnja kamera koja pokriva 180 stepeni.

Nova Mokka utemeljena je na novoj verziji krajnje efikasne Opelove višepogonske platforme pod nazivom zajednička modularna platforma ili CMP (Common Modular Platform). Taj modularni sistem nudi maksimalnu fleksibilnost u razvoju vozila i omogućuje korištenje čistog baterijskog električnog pogona kao i motora s unutrašnjim sagorijevanjem, izbor je na kupcu. Inženjerski tim iz Rüsselsheima posebnu je pažnju posvetio s jedne strane značajnom smanjenju mase, smanjivši težinu prethodne generacije za čak 120 kg, a s druge strane povećanju čvrstoće karoserije, pa je torziona otpornost električne verzije s nisko smještenom integriranom strukturom baterije veća za 30%. Prednosti su očite: nova Mokka troši znatno manje energije, a istovremeno je agilnija i zabavnija za vožnju.

Prvi put u Opelovoj historiji nova Mokka će od prvog dana biti dostupna kao potpuno električna varijanta. Vožnja Mokke-e bit će kombinacija rada bez štetnih emisija i zadivljujućeg iskustva. Električni motor proizvodi 100 kW (136 KS) i 260 Nm okretnog momenta dostupnog trenutno, odmah nakon kretanja. Brze reakcije, agilnost i dinamičnost među glavnim su karakteristikama. Vozači mogu birati između tri načina vožnje – normalnog, eko i sportskog – i ostvariti idealan omjer umjerenosti i zabavnosti, ovisno o svojim preferencijama.

Elektronsko ograničenje brzine iznosi 150 km/h radi očuvanja energije pohranjene u bateriji snage 50 kWh i dosega. U standardnoj je opremi sistem snage 100 kW istosmjerne struje s mogućnošću brzinskog punjenja koji omogućuje dopunu do 80% kapaciteta baterije za samo 30 minuta. Opel Mokka-e ima čisti baterijski električni doseg od maksimalno 322 kilometra prema WLTP-u u normalnom načinu rada, dok u eko načinu rada vozač može postići i maksimalan mogući doseg. Bilo da se radi o utičnici Wallbox, brzinskom punjenju ili punjenju putem kabla iz kućne utičnice, nova Mokka-e spremna je za sve mogućnosti punjenja, od jednofaznog do trofaznog snage 11 kW. Tu je i osmogodišnja garancija za bateriju.

Kupci se mogu veseliti vrlo energičnoj, zabavnoj i agilnoj novoj generaciji Mokke. Bit će u prodaji krajem ljeta 2020., a u prodajnim salonima dostupna od početka 2021. godine. Novi model nudit će se i s posebno efikasnim dizelskim i benzinskim motorima.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here