Kanađani uveli “korona taksu“

Frizerski saloni i restorani među prvima su uključili ovu naknadu u provincijama u kojima im je dozvoljeno ponovno otvaranje, poput Britanske Kolumbije

69

Prvobitna radost Kanađana zbog postepenog ponovnog otvaranja ugostiteljskih objekata i frizerskih salona zanačajno je splasnula nakon što su ustanovili da sada uz račun za dobijenu uslugu plaćaju i COVID-19 taksu, zamišljenu kao pomoć malim uslužnim preduzećima u pokrivanju troškova nabavke lične zaštitne opreme za zaposlene, pojačanih sanitarnih mjera i gubitaka uzrokovanih smanjenjem broja klijenata usljed mjera socijalne distance.

Frizerski saloni i restorani među prvima su uključili ovu naknadu u provincijama u kojima im je dozvoljeno ponovno otvaranje, poput Britanske Kolumbije.

Uvođenje “korona takse“  podijelila je potrošače, ali i vlasnike kompanija na koje se odnosi. Dok je kod nekih izazvala priličan bijes, drugi smatraju da je naknada od nekoliko kanadskih dolara mala cijena koju treba platiti za podršku malim preduzećima.

Dean Barbour, izvršni direktor Udruženja za unapređenje poslovanja Fleetwood smatra da bi nova naknada trebala biti ukinuta.

“Ne treba imati više negativnosti oko korona virusa. Potrošači tu naknadu nazivaju  porezom, što uzrokuje zbrku, jer bi porez značio da ga provodi vlada, dok je to ustvari nadoplata koju su neke firme odlučile naplatiti kako bi nadoknadile neke od dodatnih troškova poslovanja tokom pandemije.

To može uzrokovati dodatne posljedice, jer smo već čuli ljude kako govore da se više neće vraćati tasmo gdje im naplaćuju COVID-19 naknadu“, kazao je za lokalne medije Barbour, koji kao alternativu spornim naknadama predlaže podizanje cijena.

S druge strane, Rami Matti, vlasnik frizerskog salona, brani svoju odluku o naplati “korona takse“ u iznosu od pet kanadskih dolara.

“Mislim da je to fer cijena. Kad kupac prođe kroz vrata, mora dezinficirati ruke, obući rukavice i nositi masku i ogrtač, a taj nas materijal košta od jednog do 1,5 dolara. Istovremeno, mjere socijalne distance ograničilo me na jednog, umjesto dva-tri klijenta u sat vremena, što mi praktično smanjuje profit za 50 posto ili više “, kaže Matti.

Međutim, neki njegovi konkurenti, poput onih iz frizerskog lanca Salon Couture drukčije rezonuju i odlučili su se da ne naplaćuju COVID-19 naknadu, već kupcima isključivo  naplaćuju dva dolara za jednokratnu masku ako nemaju  svoju.

“Važno je usrećiti klijente koji se vraćaju. Naši telefoni zvone non-stop i njihova je vjernost zaista ono što nas tjera da nastavimo dalje”, objašnjava Valerie Olsen, uposlenica .menadžerica Salon Couture lanca.

 

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here