Centralna banka BiH unaprijedila postojeće i pokrenula nove kanale komuniciranja

CBBiH se odlučila na ovaj korak kako bi se unaprijedila transparentnost institucije, olakšao pristup informacijama o njenim funkcijama i zadacima sa mobilnih platformi, te omogućio još lakši direktan kontakt sa građanima

53
Centralna Banka BiH - Foto: B.N.

Kako bi unaprijedila svoje komuniciranje prema javnosti, u prethodnom periodu Centralna banka Bosne i Hercegovine (CBBiH) je intenzivno radila na unapređenju postojećih i dodavanju novih kanala komuniciranja.

Po okončanju ovih aktivnosti, sa zadovoljstvom vas možemo informisati da je CBBiH, pored od ranije aktivne zvanične web prezentacije CBBiH i Twitter profila Banke, od sada dostupna i na LinkedIn i Facebook platformama. Pored njih, Banka je zvanično aktivirala i svoj YouTube kanal.

Isto tako, radi lakšeg pristupa ciljnim grupama i upravljanja sadržajem, pokrenuta je i podstranica posvećena finansijskoj edukaciji i inkluziji građana Bosne i Hercegovine.

Postojeće i nove zvanične online kanale komunikacije možete pronaći na sljedećim adresama:
1. Internet prezentacija: https://www.cbbh.ba;
2. Podsajt posvećen finansijskoj edukaciji: https://fined.cbbh.ba/;
3. Facebook stranica: https://www.facebook.com/CentralnaBankaBiH;
4. Linkedin: https://www.linkedin.com/company/cbbih;
5. Twitter nalog: https://twitter.com/CBBiH;
6. You Tube kanal: https://www.youtube.com/channel/UC8iRX4s7gvnKGnN6DCXxu3Q.
CBBiH se odlučila na ovaj korak kako bi se unaprijedila transparentnost institucije, olakšao pristup informacijama o njenim funkcijama i zadacima sa mobilnih platformi, te omogućio još lakši direktan kontakt sa građanima.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here