Jedan od najpopularnijih proizvođača odjeće ima drastičan pad prodaje

Privremeno zatvoreno 3.778 trgovina na 54 tržišta

143

Švedski lanac trgovina odjećom H&M izvijestio je u petak da mu je prodaja u martu gotovo prepolovljena zbog pandemije koronavirusa, predviđajući da će drugo fiskalno tromjesečje zaključiti s gubitkom.

H&M je zbog pandemije privremeno zatvorio većinu trgovina, najavio otpuštanje velikog broja radnika i ukinuo isplatu godišnje dividende, prvi put od uvrštenja u berzovnu kotaciju 1974. godine.

Po njezinim je riječima na kraju marta privremeno zatvoreno bilo 3.778 trgovina na 54 tržišta, uključujući velika tržišta poput Njemačke, SAD-a, Britanije, Francuske, Italije i Španije. Ukupno grupa ima 5.065 trgovina.

Prodaja je gotovo prepolovljena ali su internetske trgovine na većini tržišta i dalje otvorene, ističu u H&M-u. U Kini su fizičke trgovine ponovo otvorene i grupa primjećuje “postupni oporavak”. U februaru prodaja je u Kini potonula 84 posto.

U prvom fiskalnom tromjesečju koje je završilo u februaru kompanija je poslovala s neto dobiti od 1,92 milijarde švedskih kruna (389 miliona dolara), više nego dvostruko većom nego u istom prošlogodišnjem razdoblju. Prihodi iskazani u lokalnoj valuti porasli su pet posto, na 54,95 milijardi kruna.

U drugom fiskalnom tromjesečju kompanija očekuje gubitak.

“Pojedinci i cijele zajednice nalaze se u “dosada neviđenoj situaciji zbog pandemije koronavirusa i mjera uvedenih kako bi se zakočilo širenje virusa”, ističe Helmersson.

Kompanija očekuje da će u drugom fiskalnom tromjesečju smanjiti troškove poslovanja kada se isključe deprecijacija i amortizacija za 20 do 25 posto, a planiranu kapitalnu potrošnju u cijeloj 2020. smanjili su s 8,5 na pet milijardi švedskih kruna, dok je planiranu kapitalnu potrošnju u 2020. godini smanjila s 8,5 na pet milijardi švedskih kruna.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here