Razvoj domaćeg tržišta i autohtonih proizvoda šansa za razvoj društva

Na tržištu se sve više traže domaći autohtoni proizvodi

60

Razvoj domaćeg tržišta i autohtonih proizvoda šansa su za razvoj društva, zaključak je dvodnevne konferencije Živjeti i raditi u BiH na kojoj su mladi iz Bihaća, Pala, Tuzle, Zenice, Banja Luke i Mostara prezentirali svoje projektne i poslovne ideje i dobili povratne informacije kako da poboljšaju svoju ideju ili unaprijede poslovanje.

 Tokom konferencije održane u Mostaru razgovarano je o preprekama u realiziranju poslovnih ideja, a mladi poduzetnici ili oni koj će to tek postati dobili su korisne savjete kako ideju provesti u djelo, čak i u ova izazovna vremena u kojima je poslovno okruženje pod stalnim pritiskom i konstantnim promjenama.

Kroz diskusiju se moglo zaključiti da se na tržištu sve više traže domaći autohtoni proizvodi i da je konzumentu sve važnije geografsko i organsko porijeklo proizvoda ili hrane koju konzumira. Također, neke poslovne ideje bazirale su se na razmjeni korisnih informacija tj. zadovoljavanje potražnje za određenim predmetom ili uslugom, onda kada se pojavi potreba za tim.

 “Kolegica i ja smo došle da čujemo kako uspjeti i ostati u BiH, upoznati uspješne i potencijalno uspješne ljude iz raznih dijelova zemlje. Sa sobom smo ponijele kvalitetne savjete, poznanstva i iskustvo. Nadamo se da ćemo se ponovo družiti na ovakvim događajima i u većem broju”, kazala je Ajla Livnjak, studentica Ekonomskog fakulteta Univerzitet “Dzemal Bijedić” u Mostaru.

 Amna Popovacorganizatorica konferencije izrazila je zadovoljstvo što se na jednom mjestu okupio veliki broj mladih ljudi koji vide priliku za razvoj i rad u Bosni i Hercegovini.

 “Ova zemlja ima jako puno neiskorištenog prirodnog potencijala, što je velika šansa za mlade ljude. Njihovo je da se samo usude iskoračiti iz okvira prosječnosti i prestanu se bojati neuspjeha”, kazala je  Popovac i zahvalila Fondaciji Konrad Adenauer u BiH koja je podržala održavanje konferencije.

 “Konferencija Živjeti i raditi u BiH doprinosi razvoju preduzetničkog duha, ohrabruje mlade ljude da razvijaju i realiziraju poduzetničke ideje i formira sustav podrške kroz mentorstvo iskusnih poduzetnika. Domaće tržište se može i treba razvijati kako bi se stvorila perspektiva za ostanak na ovim prostorima”, smatra Gordana Cerovina, iz računovodstvene agencije “CERA GROUP” d.o.o. Istočno Sarajevo, priopćili su organizatori.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here