U Sarajevu održan 6. FMCG RETAIL Summit

Vodeći bh. trgovci ujedinjeni ka zajedničkom cilju jačanja Retaila i FMCG industrije

143

Jučer je u Sarajevu, pred više od 400 učesnika, uspješno reliziran šesti po redu FMCG RETAIL Summit.

Ova prestižna, cjelodnevna konferencija – koja okuplja predstavnike vodećih FMCG kompanija, dobavljača, proizvođača i trgovaca obuhvatila je i pružila znanje, prakse i istraživanja iz četiri značajne kategorije: Inspiracija, trendovi, ključne promjene za uspjeh konvencionalne trgovine i pogled CEO na izazove i perspektive FMCG industrije.

Konferenciju je zvanično otvorio predstavnik organizatora, glavni urednik In Store MagazinaRešid Muratović.

“Industrija roba široke potrošnje itekako je važna za naše tržište i razvoj zemlje, te kao takva zaslužuje ovakav događaj. Želimo ostati u trendu, educirati i motivirati domaće  kompanije i brendove o tome kako napraviti iskorak i kako postati regionalno uspješan”, poručio je Muratović.

Kada je riječ o inspiraciji, fokus jučerašnje konferencije bila je inovacija iz kompanije Philip Morris – brand IQOS, kojim su svim prisutnim učesnicima približili trendove i rezultate koje je brend postigao u proteklom periodu, ali i poslali snažnu poruku ”The future is smoke free”. Ovom inovacijom i inspiracijom FMCG RETAIL Summit je i službeno proglašen kao IQOS friendly događaj.

O trendovima u FMCG industriji govorio je jedan od Keynote speakera konferencije, Ray Gaul.

“U BiH, FMCG industrija se razvija veoma brzo i velike kompanije rastu – što je veoma pohvalno. FMCG summit je veoma značajan projekat. Potrebno je da se konstantno usavršavamo kako bismo se pripremili za budućnost. Također, neophodno je raditi i na razvoju digitalizacije, te naučiti komunicirati u različitim kategorijama”, kazao je Gaul.

U panelu koji je privukao najveću pažnju prisutnih sudjelovali su predstavnici vodećih i navjećih trgovačkih lanaca u BiH, Edin Ibrahimović – Izvršni direktor za biznis operacije (Bingo), Damir Šlosel – Direktor (dm drogerie markt BiH), Nihad Imširović – Direktor (Konzum BiH) i Ahmet Koštreba -Direktor (Mercator BH).

Govorili su o sve zahtjevnijim potrošačima, izazovima s kojima se susreću u prilagođavanju navikama potrošača, trendovima koji se nameću i kako oni utiču na opstanak tradicionalne trgovine, o robnim markama, dobavljačima, te FMCG industriji općenito. Istakli su da su trgovačke marke budućnost i da se svi zajedno trebaju pripremati za razvoj u tom smjeru. Pozvali su na sinergiju i poboljšanje odnosa retaila, da se zajedno suoče s izazovima i zajedničkim problemima, kao što je paralelni uvoz i svi drugi prijeteći faktori koji narušavaju zdravi razvoj i funkcionisanje trgovine.

Kupac je svima u fokusu i to se najviše i isticalo, te da će uraditi sve što je potrebno da se potrebe kupaca zadovolje na najbolji i najkvalitetniji način.

Istakli su i činjenicu da politika u BiH stvara negativnu klimu i otežava razvoj industrije. Također, otežavajuće okolnosti jesu i radnici koji su sve manje motivirani i zainteresirani za odgovoran rad. Trgovci su obećali i to da će ostati uzorni kolektivi, što produktivniji, što kvalitetniji i da će maksimalno ulagati u rad sa zaposlenima.

Dodijeljeno je i posebno priznanje za doprinos FMCG industriji, koje je ove godine uručeno  Nihadu Imširoviću – direktoru Konzuma u BiH.

“Zahvaljujem organizatorima na ovom događaju na kojem se osjećam fenomenalno i trebamo bar dva puta godišnje ovako da se družimo, dijelimo iskustva i ujedinimo u zajedničkim ciljevima. Hvala i mom timu, koji je 90% zaslužan za priznanje koje mi je danas dodijeljeno. Često im kažem da moraju biti bolji od najboljih, i pored svih prepreka sa kojima se susrećemo svaki dan, nemamo priliku pokazati ono najbolje što znamo, jer moramo da se ustručavamo i prilagođavamo, ali i u takvim uvjetima pravimo dobre rezultate. Rad, znanje i upornost se uvijek isplati i svima vama želim da u budućnosti budete na ovoj sceni”, kazao je Imširović.

Pored priznanja za doprinos FMCG industriji, dodijeljena su i priznanja najboljim Category Managerima za 2019. godinu, i to: Svjetlana Todorović (Mercator), Iner Jamaković (Bingo), Irma Gušić (Konzum) i Edina Bezdrob (dm drogerie markt).

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here