Šest uspješnih i moćnih žena koje dominiraju kreativnom industrijom

Ovogodišnji 5. Play Media Day-u posebnu pažnju posvetit će osnaživanju i promociji žena

76

Veliki peti regionalni komunikacijski događaj, Play Media Day, održat će se za tačno tri mjeseca, 5. juna 2020. godine, na već dobro poznatoj lokaciji, u Cinestar 4DX Delta Planet Banja Luka. Do sada je potvrđeno šest predavačica na konferenciji, koje će od Banjaluke na jedan dan napraviti grad, koji predvodi regionalnu kreativnu industriju. 

One su blogerke, influenserke, pravnice, psihologinje, direktorke, marketing ekspertice, konsultantkinje, menadžerke, profesorke, volonterke. Ono što im je svima zajedničko je to da su uspješne žene, koje sa mnogo strasti i ljubavi obavljaju poslove za koje su se opredijelile. One su: Erna Saljević, Anamarija Vuić, Dženeta Schitton, Jelena Veinović Stevanović, Ljubica Vukčević i Nikolina Andrić.

Erna Saljević je marketing i PR menadžerka, konsultantkinja i blogerka, javnosti poznata pod imenom @divaisbsackAnamarija Vuić je poslije studija psihologije ideju o stvaranju boljeg svijeta, nastavila realizovati u nevladinom okviru u oblasti dječijih prava. Jelena Veinović Stevanović je marketing menadžerka i istraživačica digitalnog ponašanja, koja posjeduje decenijsko iskustvo u komunikacijama u nevladinom, korporativnom i tehnološkom sektoru. Ljubica Vukčević je Head of Research & Insight u Direct Media United Solutions agenciji i gostujuća predavačica na Fakultetu dramskih umjetnosti u Beogradu. Iza nje stoji prestižna svjetska nagrada IAA Young Leader na globalnom nivou i decenija agencijskog iskustva u Srbiji i Engleskoj.

Nikolina Andrić je homompreneur – mama koja razvija svoj biznis online, od kuće. Autorka je 3-mjesečnog online programa Vakademija, koji pomaže ženama da postanu virtuelni asistenti. Dženeta Schitton je magistrica prava i menadžmenta te lifestyle blogerka, koja se nakon upoznavanja fenomena društvenih mreža počela baviti istraživanjem influensers marketinga i njegovih pravnih, društvenih i marketinških aspekata.

Simbolično, i većinski procenat vlasničke strukture Play Team-a, organizatora događaja, predstavljaju žene, što je još jedan primjer žena na liderskim pozicijama u kreativnoj industriji. Zbog toga sa velikim zadovoljstvom ističu, da će se na ovogodišnjem 5. Play Media Day-u posebna pažnja posvetiti osnaživanju i promociji žena, koje su uspjele ili još pokušavaju naći svoje mjesto u surovom svijetu biznisa.

 

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here