Za razvoj e-tržišta u BiH 135.838 KM

Potpisivanju su prisustvovali predstavnici OLX.ba, nosioca projekta MarketMakers, udruženja BIT Alijansa, DHL Expressa, Monri Paymentsa i Lilium agencije

202
olx

U sjedištu najposjećenijeg domaćeg web-oglasnika OLX.ba održana je press-konferencija u povodu potpisivanja ugovora koji najavljuje brojne projekte namijenjene unaprjeđenju e-tržišta u BiH.

Potpisivanju su prisustvovali predstavnici OLX.ba, nosioca projekta MarketMakers, udruženja BIT Alijansa, DHL Expressa, Monri Paymentsa i Lilium agencije.

Online kupoprodaja

Ukupna vrijednost ovog projekta je 135.838 KM, a planirano je da bude realiziran kroz 16 mjeseci aktivnosti.

“Izuzetno nam je drago učestvovati u projektu koji za cilj ima promociju i razvoj e-commerce-a u Bosni i Hercegovini. S obzirom na sve što je potrebno za uspješnu online kupoprodaju neminovna je saradnja ključnih servisa koji korisnicima omogućavaju pretragu proizvoda i usluge, komunikaciju, oglašavanje, plaćanje, dostavu, tehničku i operativnu podršku. Zbog toga nam je još draže što su sve ključne industrije prepoznale priliku i odlučile zajedno sa nama podržati projekat MarketMakers-a”, istakao je suosnivač i direktor kompanije Pik d.o.o., Emir Pilavdžić.

Zajednički projekat ima za cilj kreiranje novih radnih mjesta u segmentu e-trgovine (prodaji, marketingu, IT, dostavi itd.).

Komercijalni direktor kompanije DHL u BiH Đenan Džumhur je pojasnio da je kao vodeći logistički partner kompanijama širom svijeta u oblasti e-commerce-a sa zadovoljstvom prihvatio učešće u ovom značajnom projektu. Globalno iskustvo koje donosimo u ovaj projekat nam pokazuje da poduzetnici u Bosni i Hercegovini ni približno ne iskorištavaju potencijale koji im stoje na raspolaganju da plasiraju svoje proizvode online. DHL po svojoj misiji spaja prodavce i krajnje kupce sigurnom i brzom dostavom, tako da ni najudaljeniji krajevi svijeta nisu više daleko. Sa učesnicima ovog projekta i širom zajednicom ćemo rado podijeliti iskustva, savjete i informacije o tome kako to rade najuspješniji u ovom vidu trgovine i dati podršku razvoju i rastu online trgovine u BiH.

„Za Bit Alijansu, kao vodeće udruženje IT kompanija BiH, od izuzetnog su značaja projekti koji kreiraju dodatnu vrijednost za cjelokupno društvo naše države u kontekstu njegove dalje orijentacije na digitalnu ekonomiju koja nam iz dana u dan diktira nove trendove. Sa predstavnicima MarketMakers projekta do sada smo imali izuzetnu saradnju i vjerujem da ćemo i kroz ovaj projekat donijeti BiH nešto novo, konkretno ovog puta, kreirati nove standarde kada govorimo o e-trgovini u BiH kao moćnom elementu budućnosti naše digitalne ekonomije”, istakla je Tatjana Vučić, izvršna direktorica Bit Alijanse.

Haris Husejnović, direktor agencije za digitalni marketing „Lilium“, smatra da e-commerce industrija u Bosni i Hercegovini raste iz godine u godinu i ističe da im je drago što je Lilium agencija dio ovako bitnog projekta koji će omogućiti daljni razvoj ove industrije, te pružiti malim i srednjim preduzećima da osnaže svoje prodajne kanale te ujedno otvore i nove kanale prodaje, uz smanjenje operativnih troškova.

Sigurno plaćanje

“Misija kompanije Monri je pružiti efikasno i sigurno plaćanje putem naše Omnichannel platforme. Sa zadovoljstvom smo prihvatili učešće u projektu, te kao najveći i najstariji regionalni Payment Service Provider spremni smo obezbijediti ključne servise u cilju razvoju e-Commerce tržišta u BiH. Uvjereni smo da će upravo ovakvi projekti podstaći nove poslovne poduhvate i s vremenom ostvariti utjecaj na lokalni, ali i na globalni ekosistem plaćanja”, kazao je Damir Čaušević direktor kompanije Monri Payments.

Cilj ovog značajnog projekta je animirati 40 novih kompanija da se uključe u e-trgovinu, te minimalno 50 poduzeća detaljnije informisati o prednostima online trgovine. Očekuje se povećanje, prihoda, investicija i broja zaposlenih u 40 pomenutih poduzeća, kao i povećanje obima posla i zapošljavanja u lancima vrijednosti.

„Oduševljeni smo što zajedno sa tako cijenjenim partnerima započinjemo rješavati prepreke online kupovine u BiH, kao i podržavati bh. kompanije za rast njihove internetske prodaje. Investicija u online trgovinu ne samo da poboljšava konkurentnost poduzeća koja ulažu u moderne načine prodaje, već se procjenjuje da će dovesti do kreiranja novih radnih mjesta, ne samo kod kompanija koje su dio e-trgovine, već i u njihovim lancima vrijednosti. Današnjim predstavljanjem ohrabrujemo i druge organizacije i institucije koje su dio ekosistema e-trgovine u BiH da uspostave kontakt s nama kako bismo zajedno doprinijeli rastu i razvoju ovog projekta i e-tržišta,” istakao je Daniel Nippard predstavnik MarketMakers Projekta.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here