Obilježena Globalna sedmica poduzetništva

Međunarodna je to inicijativa koja ima za cilj u istom periodu svake godine fokusirano u središte pozornosti staviti preduzetnike i preduzetnice širom svijeta.

82

Od 18 -24, novembra 2019, u 167 zemalja svijeta, među kojima je i Bosna i Hercegovina, obilježava se Globalna sedmica poduzetništva.
Međunarodna je to inicijativa koja ima za cilj u istom periodu svake godine fokusirano u središte pozornosti staviti preduzetnike i preduzetnice širom svijeta. Sa kampanjom koja u fokus stavlja 10 žena
preduzetnica iz cijele BiH, Fondacija 787 se pridružuje ovoj globalnoj inicijativi.

Tokom posljednjih godina uočljiv je trend da se žene u BiH sve više opredjeljuju da iskoriste svoje talente, vještine i znanje tako što pokreću vlastite biznise. Mnogima od njih se i Fondacija 787 našla na putu razvoja, te je u sklopu svoje misije podržala u ličnom kapacitetu, ali i pri razvoju biznisa, preko 400 žena iz cijele BiH.

Među brojnim uspješnim preduzetnicama, njih 10 je odlučilo podijeliti svoja iskustva pri osnivanju i razvoju biznisa, te na taj način u Globalnoj sedmici poduzetništva ohrabriti sve one koji razmišljaju o
pokretanju vlastitiog biznisa. Kampanja sa preduzetnicama će biti svakodnevno prisutna na društvenim mrežama Fondacije 787.
Jovanka Sabljić, iz Drvara sa šestočlanom porodicom bavi se proizvodnjom džema, likera, soka i rakije od drenjina. Jovanka navodi da se sa izazovima u poslovanju susreće stalno i da je “suočavanje” sa
njima postala njena svakodnevnica. „Najveći izazov za mene je bio
neprihvatanje i nerazumijevanje ideje na samom početku. Uz dovoljno argumenata, ogromne volje, truda i neodustajanja danas je inicijativa „Budi zdrav ko dren“ prepoznata kao jedna od boljih inicijativa u
BiH, te se promoviše i služi za primjer i u obrazovnim ustanovama.“
Sabina Krivdić, iz Visokog, jedina je žena u BiH vlasnica alkoholne craft destilerije. Uspješno posluje, te kao tri ključna elementa za razvoj njenog biznisa navodi prirodna bogatstva naše zemlje, podršku
edukativnih programa, kao što su oni Fondacije 787, ali i činjenica da je i sama ljubiteljica rakija i likera.

„Ne morate biti sjajni kako biste počeli, ali morate početi kako bi bili sjajni. Odlazak u inostranstvo nije garant uspjeha. Treba ostati u rodnoj zemlji, unaprijediti svoje sposobnosti i pokazati da ništa nije
nemoguće. Čuda su i ovdje moguća“, riječi su doktorice stomatologije Vildane Karamustafić, koja je u svom rodnom gradu Gornjem Vakufu – Uskoplju osnovala stomatološku ordinaciju „DentIN“.
Dio kampanje su i: Mirela Džinić, vlasnica biznisa Senses, iz Travnika, Emina Seferović, osnivačica Concept Store DALGA, iz Bihaća, Nejra Lepić – Salkić, vlasnica Sherbetlook-a, iz Sarajeva, Erna
Šošević, osnivačica Bizbook.ba, iz Sarajeva, Brankica Raković, iz
Lola magazina, Banja Luka, te Andrea Camić i Aleksandra Saltagić,
vlasnice Rukom iz Sarajeva.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here