Stigla je Osmica: Koje sve novosti donosi novi Volkswagen Golf

Golf je najuspešniji evropski automobil u više od četiri decenije.

35
Golf

Golf je najuspešniji evropski automobil u više od četiri decenije. Novo poglavlje u historiji ovog najbolje prodavanog automobila počelo je svjetskom premijerom osmog Golfa – digitaliziranog, povezanog i intuitivnog za upravljanje. Nikada ranije Golf nije bio tako napredan. Sa hibridnim verzijama predstavljenim u isto vrijeme, elektrificira kompaktnu klasu, a njegova digitalna unutrašnjost omogućava novu dimenziju intuitivnog korištenja.

Nakon što je nedavno Volkswagen sa potpuno novim i potpuno električnim modelom ID.3 napravio jednu od najvažnijih prekretnica u svojoj historiji, mnogi su se pitali šta će biti sa slavnim Golfom. Svjetskom premijerom Volkswagen je potvrdio da klasici poput Golfa i dalje imaju svoje mjesto pod suncem.

U izazovnom tranzicijskom vremenu i sve masovnijem dolasku električnih modela klasični modeli poput Golfa imaju sada možda i važniju ulogu nego ikad. Oni trebaju pomiriti nove tehnologije sa svakodnevnom upotrebljivošću, ali i pristupačnošću.

Šta razlikuje Golf 8 od njegovih prethodnika?

Klaus Bischoff i njegov dizajnerski tim nisu imali lagan zadatak pri “crtanju” novog Golfa. Već na prvi pogled jasno je da i dalje nosi tipične Golf gene. Spoljna je evolucija tako odmah prepoznatljiva, a iznutra stiže, slobodno se može reći, revolucija, pogotovo ako posmatramo generacijski tok Golfa. Tako je misija novog Golfa 8 da nas odvede u digitalno doba. Tu je prije svga novi Innovision kokpit. Svojim inovativnim upravljačkim konceptom ponovo postavlja nove standarde i demokratizira mnoge tehnologije za pomoć vozaču, na primjer standardne Lane Assist, Front Assist i Car2X. Udobnost i sigurnost poput ove obično su poznati samo u višim klasama vozila.

Volkswagen je s novim Golfom pokrenuo hibridnu ofanzivu. Kao prvi model marke, osmi Golf bit će dostupan u čak pet hibridnih pogonskih verzija. Njegov debi također slavi 48V tehnologiju: generator, 48V litijum-jonska baterija i najnovija generacija efikasnih TSI motora formiraju novi blagi hibridni pogon u eTSI. Opipljive prednosti ovog pogona su potrošnja je smanjena do 10 posto (na osnovu WLTP-a), a ovako pokretan Golf je izuzetno okretan i komforan pri kretanju. Volkswagen će Golf ponuditi u tri izlazne faze eTSI: 81 kW/110 KS, 96 kW/130 KS i 110 kW/150 KS.

Osma generacija bestselera bit će dostupna i kao dvije plug-in verzije hibridnog pogona. Nova verzija performansi generiše 150 kW/204 KS, dok vrlo sportski GTE isporučuje 180 kW/245 KS. Obje Golf verzije s priključnim hibridnim pogonima pokretat će se s novom litij-jonskom baterijom od 13 kWh koja omogućava veći električni domet od približno 60 kilometara i privremeno pretvara Golf u vozilo sa nultom emisijom.

Efikasan benzin i dizel

Opcije pogona za novi Golf uključuju i benzin (TSI), dizel (TDI) i pogon na prirodni gas (TGI), dva četverocilindrična benzinska motora sa 90 KS i 110 KS, dva četverocilindrična dizelska motora sa 115 KS i 150 KS, i TGI sa 130 KS. Nove varijante TSI imaju posebno niske vrijednosti potrošnje i emisije zahvaljujući elementima koji uključuju inovativni proces izgaranja TSI Miller. Inovacija u TDI pogonskim agregatima je korištenje tehnologije dvostrukog doziranja (dva SCR katalitička pretvarača) za značajno smanjenje emisije dušičnog oksida (NOx) do 80%. Osim toga, potrošnja TDI-a smanjena je za čak 17 posto u usporedbi s prethodnikom.

Car2X kao standard

Sistemi u novom Golfu nisu povezani samo jedni s drugima, već su zahvaljujući internetskoj jedinici za povezivanje (OCU) povezani i sa svijetom izvan Golfa. Standardni OCU koji sadrži integrirane eSIM veze do internetskih funkcija i usluga „We Connect“ i „We Connect plus“. Novi Golf je ujedno i prvi Volkswagen koji se standardno povezuje sa okolinom, putem Car2X tehnologije: vozaču se putem displeja signali sa prometne infrastrukture i informacije o drugim vozilima udaljenim 800 metara. Golf takođe dijeli ta upozorenja sa drugim Car2X modelima. Takozvana Swarm inteligencija postaje stvarnost i predstavlja početak nove faze sigurnosti saobraćaja.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here