Fokusom na ključne djelatnosti do rasta prihoda i dobiti

Atlantic Grupa je u prvih devet mjeseci 2019. ostvarila prihod od prodaje u iznosu od 541 miliona eura, što u odnosu na isti period 2018. predstavlja rast od 3,2%

65

Atlantic Grupa je u prvih devet mjeseci 2019. ostvarila prihod od prodaje u iznosu od 541 miliona eura, što u odnosu na isti period 2018. predstavlja rast od 3,2%. Dobit iz poslovanja (EBIT) iznosi 60,4 miliona eura i veća je za 8,3%, dok neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 47,1 miliona eura i veća je za 11,6% u odnosu na usporedivo razdoblje prošle godine.

„Poslovanje Atlantic Grupe u prvih devet mjeseci obilježava nastavak rasta prihoda i profitabilnosti u većini poslovnih segmenata i tržišta. Nastavili smo također sa strategijom dezinvestiranja non-core djelatnosti izlaskom iz sportske i aktivne prehrane, osnažujući istovremeno fokus na područja koja predstavljaju ključne generatore rasta i temelj transformacije za budućnost. To uključuje i ciljanu internacionalizaciju s brendovima koji su dokazali međunarodni potencijal, te razvoj distribucije kao važne poluge rasta poslovanja, kao i spajanja i preuzimanja. U tom smislu je i pojačana i Uprava kompanije te sada broji šest članova. Posebno smo zadovoljni činjenicom da tržište kapitala prepoznaje naš ukupni rezultat pa smo u prvih devet mjeseci imali i istorijsko rekordne vrijednosti dionice, ali i rekordni iznos dividende po dionici“, komentarisao je predsjednik Uprave Emil Tedeschi.

Najviše rasli Argeta, Pića i hrvatsko tržište

Na ukupan rast prihoda od prodaje najviše su uticala Strateška poslovna područja Delikatesni namazi s rastom od 9,3% i Pića s rastom od 4,8%. S 110,3 miliona eura prihoda od prodaje koji čine 20,4% udjela u ukupnim prihodima Kafa se ističe kao najveća pojedinačna kategorija. U distribucijskom poslovanju najznačajniji je rast od 8,5% ostvarilo tržište Hrvatske, a slijedi Slovenija s rastom od 4,7%. Kontinuirani fokus na razvoj distribucijskog poslovanja očituje se i potpisivanjem novih distribucijskih ugovora početkom godine u Makedoniji koji postižu izvrsne rezultate. U ukupnoj prodaji vlastiti brendovi čine 64,9%, brendovi principala u distribuciji 26,8%, a ljekarnički lanac Farmacia sudjeluje u ukupnim prihodima s 8,3%.

Razvoj distribucije i roboti u novom logističko-distribucijskom centru

Nakon odličnih rezultata ostvarenih širenjem distribucijskog portfolija u regiji prošle godine, novi distribucijski ugovori potpisani početkom godine u Makedoniji (Ficosota i Beiersdorf) potvrđuju kontinuirani fokus na razvoj distribucijskog poslovanja. Krajem marta Atlantic Grupa je otvorila i novi, savremeno opremljeni logističko-distribucijski centar kraj Velike Gorice, kojim osigurava adekvatnu logističku podršku dugoročnom razvoju distribucije. U prvoj fazi osiguran je skladišni kapacitet od 30.000 paletnih mjesta, s mogućnošću modularnog širenja u skladu s poslovnim potrebama. U istom su skladištu implementirani i pušteni u rad visoko sofisticirani logistički roboti tvrtke Gideon.

Istovremeno, potpunim izlaskom iz sportske prehrane nastavljen je proces dezinvestiranja ne-strateških poslovnih operacija. Početkom aprila Atlantic Grupa je s kompanijom Genuport Trade Gmbh iz Hamburga sklopila ugovor o prodaji kompanije Tripoint s brendovima Multipower, Champ i Multaben.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here