Hey Reilly oživio klasična remek-djela za Instagram generaciju

Reilly, koji se bavi modnim dizajnom i ilustracijama, jedan je od najistaknutijih digitalnih umjetnika današnjice, prepoznatljiv po spajanju mode i likovne umjetnosti

76
Samsung

Miljenik modnog svijeta, umjetnik Hey Reilly je, koristeći Samsung Galaxy Note 10+, dao novi izgled nekim od najčuvenijih klasika umjetnosti. Legendarna djela Van Goga, Botičelija i Da Vinčija ponovo su oživjela u 21. stoljeću i postala dio digitalne kolekcije u potpunosti prilagođene Instagram generaciji.

Moda i umjetnost

Digitalna remek-djela obuhvataju: ‘Selfi portret’, ‘Damu sa mops-žabom’, ‘Zagonetni osmijeh’, ‘Djevojku sa crvenim nosom’ i ‘Veneru od Osmijeha’, dostupne ovdje za preuzimanje.

Reilly, koji se bavi modnim dizajnom i ilustracijama, jedan je od najistaknutijih digitalnih umjetnika današnjice, prepoznatljiv po spajanju mode i likovne umjetnosti, a njegova djela našla su se u kampanjama mnogih vrhunskih brendova, kao što su Moncler, Calvin Klein, Nike i Vogue Italia.

Koristeći svoje profile na društvenim mrežama kao izložbeni prostor, Reilly ima za cilj da približi ove slike široj publici, kao i da inspiriše pratioce da preispituju pojam umjetnosti i način na koji se ona danas stvara, dijeli i konzumira. U prilog tome govori i činjenica da je hešteg #art na Instagramu, samo tokom 2019. godine, iskorišten više od 334 miliona puta.

“Moj Instagram profil je kao galerija gdje dijelim svoje radove, a Note10+ me je konačno oslobodio monitora i miša, tako da čitav proces podignem na viši nivo. Humor je sastavni dio moje umjetnosti i ukoliko ova kolekcija nekoga natjera da stane i nasmije se, ja ću biti sretan čovjek”, istakao je Hey Railley.

Kreativni proces

Tokom čitavog kreativnog procesa korišten je Samsung Galaxy Note 10+, a Reilly je tom prilikom testirao – S Pen olovku, multifokalnu kameru, AR Doodle funkciju, profesionalni softver za uređivanje video sadržaja, brzo punjivu bateriju i do 1TB interne memorije.

Galaxy Note je omiljen među korisnicima jer kombinuje moć i produktivnost sa jedinstvenim funkcijama osmišljenim tako da podstaknu kreativnost i inovativnost”, rekao je Milan Vujović, direktor odjeljenja za advertajzing i korporativnu komunikaciju kompanije Samsung Electronics.

 

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here