Deseta DRIVE konferencija: Experience the future of work!

Dolaze nove generacije uposlenika koje ne prate tradicionalne načine poslovanja, već postavljaju nove trendove.

48
Drive

Svjedoci smo nedostatka kvalitetne radne snage i drugačijih zahtjeva na tržištu rada koji se mijenjaju iz dana u dan. Dolaze nove generacije uposlenika koje ne prate tradicionalne načine poslovanja, već postavljaju nove trendove.

Govorimo o Y i Z generacijama koje kroje tržište rada prema sebi i zahtijevaju promjene svijesti kada je brend  poslodavca (employer branding) u pitanju.

Budućnost dolazi, novi trendovi privlačenja i zadržavanja talenata su već tu i zato na najvećoj regionalnoj, desetoj po redu, Leadership & Talent konferenciji DRIVE pričamo upravo o tome! U sklopu 8 sati specijalno kreiranog sadražaja pod sloganom “Experience the future of work” govorit će se o novim načinima razmišljanja na tržištu rada, promjenama u organizaciji kompanija, te privlačenju i zadržavanju talenata. Govorit će se o employer brandingu!

Zašto vam je potreban jak employer branding

Prvi predavač na konferenciji je Johan Driessens, dobitnik nagrade “Globalni lider na području brendiranja poslodavaca 2018.” koju dodjeljuje svjetska organizacija HR stručnjaka. Otkrijte kako kompanija postiže da se svi smiju ponedjeljkom!

Driessens je osnivač, generalni direktor, ali i šef za iskustvo i širenje entuzijazma kompanija Branded.Careers, tHRibebuilders i Djobby.com. Ne samo da će vam omogućiti uvid u najatraktivnije elemente employer brandinga u svijetu, već će vas i podstaći da otvorite oči za novu viziju iskustva employer brandinga. Sa njim ćete saznati da je klasični employer branding mrtav, a da je na scenu stupilo novo employer branding iskustvo. U sklopu ove prezentacije Johan Driessens će podijeliti svoju viziju kako privući i zadržati prave talente zasnovano na stvarnom iskustvu i primjerima.

Budućnost poslovanja!

Drugi predavač kojeg predstavljamo je Cristoph Fellinger koji dolazi iz Njemačke, šef je odjela razvoja karijernih programa u kompaniji Beiersdorf AG, poznatijoj po svojim brendovima poput Nivea, Labello i Hansaplast.

Na njegovom predavanju “Kako će generacije Y&Z uticati na budućnost poslovanja – i šta ih pokreće?” čut ćete sve o tome kako ove generacije u kompanije unose nove vrijednosti i stavove, preispituju tradicionalna pravila i žele raditi i razvijati se na potpuno drugačiji način.

Fellinger će vas provesti kroz zanimljive pokretače mlađih generacija, uz fokus na njihove najvažnije učinke kroz primjere kako su se neke kompanije već prilagodile promjenama koje dolaze.

Nagrada za Najbolje HR prakse, interaktivne radionice, panel stručnjaka

I ove godine, uz specijalna predavanja stručnjaka, učestvujte i u izboru za Najbolje HR prakse, čije ćete finalne projekte moći vidjeti i na samoj konferenciji. Radovi koji se prijavljujju za takmičenje su  projekti koje su kompanije implementirale u svoje poslovne procese i tako povećale kvalitet rada svojih zaposlenika, ali i njihovo zadovoljstvo. Ovim putem pozivaju se sve kompanije da prijave svoje projekte  najdalje do 19. septembra 2019 .

Konferencija će na samom vrhuncu ugostiti i direktore vodećih grupacija i najvećih sajtova za zapošljavanje iz Hrvatske, Srbije, Makedonije i BiH, koji će u panel diskusiji govoriti o gorućem problemu kako zadržati radnu snagu.

Rezervišite odmah svoje mjesto po PROMO cijenama ranih prijava do kraja augusta i osigurajte pristup specijalno kreiranom sadržaju .

Medijski partneri konferencije: Klix, RSG radio, Business Magazine i Akta.ba.

Sve dodatne informacije potražite na www.drive.ba

 

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here