Rocco 2019 istraživanje: Infobip proglašen najboljom kompanijom za pružanje A2P usluga na svijetu

Ovo je treća godina zaredom da Infobip osvaja prvo mjesto, prema ocjenama mobilnih operatera

78
Infobip

U Londonu je održana svečana dodjela „ROCCO Awards“, a prema ocjenama 350 telekom operatera širom svijeta i 265 vodećih svjetskih kompanija u godišnjem ROCCO izvještaju, Infobip je proglašen najboljom kompanijom za pružanje A2P (application-to-person) usluga  na svijetu. Ovo je treća godina zaredom da Infobip osvaja prvo mjesto, prema ocjenama mobilnih operatera, no po prvi puta je pokrenuto istraživanje u Enterprise kategoriji, u kojoj su vodeće svjetske kompanije iz različitih industrijskih sektora, ocjenjivali kompanije koje pružaju A2P usluge i tako Infobip svojim ocjenama pozicionirali na prvo mjesto.

Globalno tržište

Roaming Consulting Company (ROCCO) od 2012. provodi nezavisna istraživanja tržišta kompanija koje pružaju usluge mobilnim operaterima, mrežne opreme, konekcija, poslovnih modela i kvalitete usluge. Upravo zbog jedinstvene metodologije koja osigurava transparentnost i relevantnost podataka, ROCCO izvještaji smatraju se jednim od najvažnijih pokazatelja top kompanije koje pružaju usluge na globalnom telekomunikacijskom tržištu.

„Naši glavni konkurenti velike su kompanije sa sjedištem u Silicijskoj dolini, ali to nas ne obeshrabruje u namjeri da radimo velike stvari. Zato nam je iznimna čast što smo primili ovo priznanje temeljeno na ocjenama vodećih svjetskih kompanija i mobilnih operatora diljem svijeta. Infobip je povezan s više od 600 operatora diljem svijeta što nam osigurava visok stupanj kvalitete usluga koje pružamo našim klijentima na globalnoj razini. Nastavljamo dalje s poslovanjem koje stavlja fokus na korisničko iskustvo i na kreiranje novih tehnoloških rješenja koje mijenjaju svijet komunikacija, a koje uključuje najmodernije tehnologije poput AI-a, IoT-a, RCS-a…“, rekao je ovom prilikom Silvio Kutić, CEO Infobipa.

Potrebe korisnika

U istraživanju učestvuju vodeći svjetski operateri i kompanije koji ocjenjuju kompanije koje pružaju usluge u čak više od 35 kategorija. Između ostalog, ocjenjuju se izvrsnost proizvoda i usluga, kvaliteta usluge, tehnička stručnost, vrijednost za novac, kvaliteta Službe za korisnike, pouzdanost i transparentnost kompanije. Na samu ocjenu utječu i drugi pokazatelji poput koliko je kompanija inovativna i orijentisana prema potrebama korisnika, koliki joj je globalni doseg, ali i kvaliteta lokalnog znanja i stručnosti.

 

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here