Lemeš: U 2018. neto dobit Sberbank BH rasla 30 posto

Istaknuo je da su nedavno omogućili klijentima podnošenje zahtjeva za bankarske garancije putem digitalnih kanala čime će im biti olakšano i pojednostavljeno dobijanje bankarskih garancija.

240
Sberbank BH

U 2018. godini neto dobit Sberbank BH rasla je  30 posto više nego u prethodnoj godini, a depoziti kao ključna supstanca povjerenja klijenata u prošloj godini su rasli  15 posto.

Član Uprave ove banke Enver Lemeš izrazio je zadovoljstvo ovakvim rezultatima, kazavši da oni potvrđuju da je Sberbank ne samo snažan bankarski brend, već i vrlo važna institucija na finansijskom tržištu BiH.

Troškovi i rast

On je u intervju za Fenu ocijenio da korporativno bankarstvo prolazi kroz brojne promjene, a da potrebe velikih i srednjih kompanija za informacijama u realnom vremenu i pristupu sofisticiranim proizvodima i uslugama po nižim troškovima, rastu.

“Stoga sve naše interne, ali i eksterne procese nastojimo automatizirati i digitalizirati, s ciljem ubrzavanja radnih procesa, ali i olakšanja poslovanja između Banke i klijenta”, dodao je Lemeš.

Istaknuo je da su nedavno omogućili klijentima podnošenje zahtjeva za bankarske garancije putem digitalnih kanala čime će im biti olakšano i pojednostavljeno dobijanje bankarskih garancija.

“Nastojimo biti pouzdan finansijski partner. Osim kreditiranja, klijentima nudimo finansijsko i poslovno savjetovanje, a budući da poznajemo tržišne tokove, klijentima dajemo pravovremene i pouzdane informacije prilikom donošenja kapitalnih odluka, što klijenti cijene”, naglasio je Lemeš.

Kaže da poslovanje Banke, u dijelu korporativnih klijenata, želi pridonijeti ekonomskom razvoju Bosne i Hercegovine, te je izrazio nadu da će potražnja za infrastrukturnim projektima porasti u 2019. godini.

Napomenuo je da proizvodi i usluge koje nude odgovaraju stvarnim potrebama klijenta, pa tako svaki od njih sadrži i, kako je kazao, “ekstra sastojak”.

Digitalizacija usluga

“Poslujemo u skladu s vremenom u kojem živimo koje zahtjeva kontinuitet u inovacijama, brzini i dostupnosti. Klijent je i dalje u središtu svih naših aktivnosti te planiramo raditi na digitalizaciji naših proizvoda i usluga”, najavio je.

U intervju za Fenu Lemeš je podsjetio da ova banka posluje u BiH pet godina, a tu godišnjicu proslavili su uvodeći inovacije i podizanjem usluge na još veći nivo.

Kao primjer za to izdvojio je da je ovo prva banka na bh. tržištu koja je uvela najprestižniju platnu karticu, nove digitalne bankomate s touch screen displayom i beskontaktnim podizanjem gotovine, te omogućila pristup mobilnom bankarstvu putem tehnologije prepoznavanja lica i otiska prsta.

Prošle godine uveli su i takozvanu mCash uslugu, koja omogućava podizanje gotovine na bankomatima bez korištenja kartice i PIN-a, a finansijski magazin “Banke i biznis” proglasio je mCash digitalnim projektom godine.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here