Renault sprema konkurenta Nissan Leafu

Kompanija Renault priprema se za dolazak dva nova električna modela tako da će se model Zoe naći u sendviču između manjeg gradskog automobila i većeg porodičnog modela koji će biti rival Nissanovom Leafu, piše Auto Express.

20
Renault električna vozila

Ekspanzija ponude električnih automobila pomoći će Renault-Nissan-Mitsubishi Alijansi da prodaje dva miliona automobila godišnje do 2025. godine. Renault je prethodno  najavio planove predstavljanja osam novih električnih modela do 2022. godine, a trenutno u ponudi ima četiri.

Pokrivenost tržišta

“Nastavit ćemo ulagati u B segment, to je naš najjači segment i u srcu je evropskog tržišta. Nakon toga ćemo otići niže, a onda i u C segmet kako bismo pokrili što više tržišta. Ideja je da modeli stižu u pravo vrijeme”, izjavio je za Auto Express direktor Renaulta za globalni program električnih vozila Eric Feunteun.
Feunteun je svjestan da bi u ovoj situaciji Renaultov porodični hatchback bio preskup za brend poput ovog.
“Ako ga proizvedemo s današnjim troškovima baterije, koštat će koliko i luksuzni rivali. Ako pogledate C, D i E segment, vidjet ćete šta Tesla i Jaguar rade. Morate koristiti velike baterije. No, to znači i veoma skupe automobila. Čvrsto vjerujem da je u Renaultovoj DNK jeftina tehnologija, Zoe je najjeftiniji električni automobil na tržištu, a cijena je glavni odlučujući faktor. Moj odgovor je jasan. Fokusirat ćemo se na C segment i imat ćemo veću bateriju, to je sigurno. No, moramo pronaći pravo vrijeme kako bismo imali konkurentnu ponudu”, rekao je Feunteun.
Kao posljedica navedenog, Renaultovog rivala Leafu ne treba očekivati do kraja 2022. godine kada bi cijena baterija trebala više odgovarati cijenama vozila francuskog brenda.
Model je najavljen fotografijama, a vjeruje se da će biti baziran na Renaultovom konceptu Symbioz koji je najavio viziju električne i autonomne tehnologije.

Električna vozila

Još uvijek neimenovani automobil imat će skromniji dizajn od koncepta, ali će naslijediti neke karakteristike. Koristit će novu platformu za električna vozila koja će biti dostupna i ostalim partnerima iz Alijanse, a koja je dizajnirana da ponudi putnicima prostor koji nude vozila iz većeg segmenta. Veća baterija znači da će automobil biti nešto viši, što je uobičajeno u svijetu električnih vozila. Domet u stvarnom svijetu trebao bi iznositi više od 400 kilometara.
Ideja povećanja prostora u unutrašnjosti demonstrirana je u slučaju koncepta Symbioz te je nešto što će postati jedna od ključnih karakteristika budućih električnih modela.

 

PREKOTarik Delić
IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here