Vodeći globalni proizvođač PVC stolarije predstavio plan rebrandinga u osječkom HNK

Osijek je odabran za grad u kojemu se ove godine održala godišnja konferencija preduzeća Inoutic i Deceuninck, u cilju upoznavanja poslovnih partnera iz regije s rebrandingom koji je pokrenut u januaru 2019. godine, a kojim će se ujediniti brendovi Inoutic i Deceuninck pod jednim imenom – Deceuninck

184
Deceuninck rebranding

Kompanija Deceuninck, vodeći svjetski dizajner i proizvođač PVC profila za prozore i vrata te građevinska rješenja, predstavila je u Osijeku  pred hrvatskim i preduzećima regije jugoistočne Evrope plan rebrandinga, tokom kojeg će se brendovi Inoutic i Deceuninck spojiti u jedinstveni brend Deceuninck.

Belgijska privredna institucija kao pozitivan primjer za regiju

Osijek je odabran za grad u kojemu se ove godine održala godišnja konferencija preduzeća Inoutic i Deceuninck, u cilju upoznavanja poslovnih partnera iz regije s rebrandingom koji je pokrenut u januaru 2019. godine, a kojim će se ujediniti brendovi Inoutic i Deceuninck pod jednim imenom – Deceuninck.

Hrvatsko narodno kazalište u Osijeku na jedan dan je ugostilo vodeća lokalna preduzeća iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije i Slovenije, gdje je na konferenciji prezentirana nova misija, strateški plan razvoja te ciljevi preduzeća Deceuninck, koji će istovremeno donijeti mnoge prednosti klijentima, partnerima i suradnicima.

Uz viziju budućnosti, prisutnima su predstavljena i nova rješenja PVC profila, poput elegantnog prozorskog profila Elegante i revolucionarnog sustava roleta PROtex 2.0. Oba proizvoda su na tržištu potpuno jedinstvena te će osim nove dimenzije kvaliteta i zaštite svojim korisnicima pokazati elegantnu stranu PVC profila koja odgovara najvišim estetskim zahtjevima.

Prisutnima se obratio Antonio Garcia, savjetnik za izvoz i ulaganje pri Belgijskom veleposlanstvu u Hrvatskoj. Garcia je na primjeru Deceunincka, porodičnog preduzeća koje je preraslo u jedno od neizostavnih gospodarskih imena u Belgiji i postalo jedan od najvećih svjetskih igrača u branši, objasnio kako se ovakav uspjeh može preslikati na sve države i regije. Ključno je shvatiti kako velika poduzeća uspijevaju jer razmišljaju kao povezana zajednica ljudi koja slijedi isti cilj.

“Neću pričati o brojkama jer mrzim iste. Jedino što ću istaknuti, a utemeljeno je na mojem kratkom iskustvu vezanom uz ovu regiju, jest da se naše političke ekonomske, trgovačke i kulturne veze samo povećavaju. Zajednička zona ove regije je dobro partnerstvo koje je moja zemlja (Belgija) održavala s vašima u posljednjih 25 godina, a budućnost otvara još više mogućnosti!”, rekao je Garcia.

Deceuninck grupi bitno je povezivanje na lokalnom i globalnom nivou sa svim poslovnim partnerima, pa je u tu svrhu pripremljen program kojega je prezentirao Josip Klasić, direktor prodaje i marketinga preduzeća Inoutic d.o.o. i glavna osoba za regionalno jačanje Deceuninck grupe. Predstavljanjem plana rebrandinga ujedno je istaknuo i kako snaga ovako jakog brenda itekako utječe na snagu svakog pojedinačnog partnera na tržištu.

Završetak rebrandinga 2020. godine

Preduzeće Deceuninck, vodeći svjetski dizajner i proizvođač profila za prozore i građevinska rješenja, osnovano je 1937. godine. Hrvatska podružnica koja pokriva i Sloveniju osnovana je 2004. godine, a 2007. godine Bosna i Hercegovina i Srbija dobivaju svoje podružnice.

Trenutno Deceuninck posluje sa više od 450 lokalnih preduzeća, specijaliziranih za proizvodnu prozora i vrata, te zapošljava više od 100 radnika. Uz CEE regiju, Deceuninck je prisutan u više od 90 zemalja svijeta te ukupno zapošljava 3.700 radnika, opskrbljujući istovremeno više od 4.000 kupaca.

Planirani završetak procesa rebrandinga je sajam Fensterbau Frontale 2020. Do tada, Deceuninck nastoji aktivno promicati ekološki održivo poslovanje uz reciklažne pogone i inovativna zelena rješenja.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here