Na računima društvenih mreža, kao i na Zara web stranici već se nalazi novi logo kompanije. Dizajniran od strane Baron&Baron agencije novi logo ima promijenjene krivulje u slovima Z i R te je kompletan dizajn zbijeniji.

To je drugi put da je španski high street brend promijenio svoj logo. Posljednji put je Inditex promijenio Zarin logo 2010. godine kada je razmaknuo slova te dobio moderniji i čišći pristup.

Sada je inspiraciju za novi logo Fabian Baron, francuski urednik, art direktor i osnivač Baron&Baron agencije, crpio iz vlastitog potpisa. Baron je osamdesetih bio kreativni direktor Barneysa, nanovo je osmislio italijanski Vogue s legendarnom Francom Sozzani, bio je kreativni direktor Harper’s Bazaara, pa 20 godina kreativni direktor za Calvin Klein. Redizajnirao je francuski Vogue s Carine Roitfeld, potpisuje prvu CK One kampanju s Kate Moss.

Njegova agencija Baron & Baron je odgovorna za redizajn logotipova najmoćnijih modnih kuća kao što su Dior, Margiela, Bottega Veneta i sada Zarinog, najpopularnijeg high street brenda.

 

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here