Inoutic postaje Deceuninck

Podružnica poduzeća Deceuninck (de-ke-nink) u Bosni i Hercegovini osnovana je 2007. godine, a danas uspješno zapošljava radnike koji imaju priliku usavršiti svoje znanje u skladu s međunarodnim standardima kvaliteta i poslovne izvrsnosti

206
Inoutic postaje Deceuninck

Deceuninck grupa, vodeći dizajner i proizvođač profila za prozore i građevinska rješenja, odlučila je ovu godinu započeti ujedinjenjem brendova Inoutic i Deceuninck u jedan globalni brend Deceuninck. Ova odluka označava početak postupka rebrandinga u svih 16 zemalja s područja srednje i istočne Evrope s postojećim brendom Inoutic u brend Deceuninck. Postupak rebrandinga u potpunosti će biti implementiran do 2020. godine.

Deceuninck kao dio regionalne privrede

Podružnica poduzeća Deceuninck (de-ke-nink) u Bosni i Hercegovini osnovana je 2007. godine, a danas uspješno zapošljava radnike koji imaju priliku usavršiti svoje znanje u skladu s međunarodnim standardima kvaliteta i poslovne izvrsnosti.

Evropski kvalitet i odani pristup radu odlično je prepoznat na bosanskohercegovačkom tlu, pa tako Deceuninck aktivno sarađuje s više od 122 kompanija koje su specijalizirane za proizvodnju prozora i vrata. Do sada je Deceuninck opremio nebrojene objekte kod kojih su korisnici prepoznali vrhunsku kvalitetu, dizajn i održivost proizvoda.

Rebranding i ujedinjavanje snažnih brendova Inoutic i Deceuninck označava jačanje vodeće uloge na polju PVC profila za prozore i vrata. Deceuninck trenutno ima prodajne lance u više od 90 zemalja i zapošljava više od 3.700 osoba, a redovito opskrbljuje više od 4.000 kupaca. Svojim predanim radom i istraživanjem, poduzeće se danas smatra glavnim inovatorom na tržištu. Francis Van Eeckhout, izvršni direktor Deceuninck grupe, komentirao je ovu stratešku odluku:

“Naš je cilj stvoriti jaki globalni brend koji će dovesti do porasta poslovanja i još više učvrstiti našu poziciju vodećeg poduzeća u BiH, Evropi i svim tržištima diljem svijeta. Ova odluka ubrzat će inovacije i razvoj novih proizvoda u Evropi, što će nas istaknuti među konkurencijom. Također će našim kupcima omogućiti konkurentske prednosti kako bi povećali i vlastito poslovanje.”

Inovativne usluge u skladu s ekološkim zahtijevanjima

Ovim će rebrandingom kompanije Deceuninck usmjeriti svoja ulaganja na inovativna zelena rješenja. Inovacije kao što je Linktrusion (tehnologija koja se temelji na staklenim vlaknima za izuzetne vrijednosti toplinske izolacije prozorskih profila), Decoroc (podizanje ponude boja na novi nivo) ili Protex (patentirani sistem roleta) bit će u ponudi za cijelu bazu kupaca u Evropi.

“Prvi rezultat našeg novog pristupa  je sistem profila za prozore Elegante, koji je dobio odlikovanje „German Design Award 2019“ u kategoriji „Special Mention“. Elegante je razvijen prvenstveno za njemačko tržište, a tokom ove godine će zahvaljujući strategiji jednog brenda biti uveden i u ostalim evropskim zemljama. Također, nastavljamo s razvojem modernih sistema profila za prozore s naglaskom na inovacije, ekologiju i dizajn, a isti će biti predstavljeni na sajmu Fensterbau Frontale 2020. godine”, komentira Victoria Hemelaer, marketinška direktorica preduzeća Deceuninck.

Rebranding u Deceuninck povećat će i učinke marketinških ulaganja. Deceuninck je glavni pokrovitelj biciklističkog tima Deceuninck-Quick Step World Tour, što će dodatno povećati svijest o brendu te poduprijeti ne samo poslovanje preduzeća Deceuninck, nego i poslovanje više od 4.000 njegovih kupaca u više od 90 zemalja. Nadalje, jedinstveni brend omogućit će racionalizaciju proizvodnje i logistike te daljnje usavršavanje kvalitete i usluga.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here