Coca-Cola godinama razvija prakse koje se odnose na odgovornost na tržištu

Globalno je lider u postavljanju trendova, pa tako i u transparentnom izvještavanju o poslovanju

141
Coca-cola

Kompanija Coca‑Cola HBC B-H Sarajevo godinama razvija prakse koje se odnose na odgovornost na tržištu, u lokalnoj zajednici i radnom okruženju, prema okolišu, kao i svoje prakse izvještavanja.

Postavljanje trendova

Globalno je lider u postavljanju trendova, pa tako i u transparentnom izvještavanju o poslovanju. Prvu takvu studiju, koja se odnosila na poslovanje u 2014., Coca-Cola je izradila i predstavila javnosti 2015., a potom je 2017. izradila prvi domaći Izvještaj o održivosti zasnovan na analizi poslovanja i utjecaja u 2016.

Navode da Coca-Cola zaista jeste bosanskohercegovačka kompanija i to dokazuje ne samo rezultatima, već i brigom o okolišu. U periodu od pet godina Coca-Cola je smanjila potrošnju vode za 46 posto, potrošnju energije za 11 posto, dok je procenat recikliranog otpada povećan 93 posto u odnosu na rezultat ostvaren u 2012.

„Mi istinski vjerujemo da trebamo biti inspiracija za aktivnosti koje vode ka održivom okolišu i društvu. Zbog toga imamo ambiciozne ciljeve koji se mogu postići samo hrabrom borbom za društvene promjene, osluškivanjem želja naših potrošača i fokusiranjem na bitna pitanja skupa sa našom zajednicom i akterima“ – stoji u uvodu Studije o socio-ekonomskom utjecaju Coca-Cole u Bosni i Hercegovini u 2017.

Posvećena svojoj globalnoj viziji Svijeta bez otpada (World Without Waste), Coca-Cola je postavila cilj da prikupi po jednu plastičnu bocu za baš svaku koju plasira na tržište do 2030., kao i finansiranje tehnologije koja će proizvesti visokokvalitetne reciklirane plastične proizvode iz plastičnog otpada koji se teško reciklira.

Ove će godine Coca-Cola će obilježiti 50 godina od početka poslovanja u Bosni i Hercegovini. Coca-Cola je distribuciju proizvoda započela 1969., a Punionica u Hadžićima je s radom započela 1975.

Stalna ulaganja

Od tada do danas, zahvaljujući svojim stalnim ulaganjima u inovacije, od kompanije koja je proizvodila isključivo gazirane napitke, Coca-Cola je postala kompanija s pićima za svaku priliku, nudeći svakom potrošaču proizvode koji najbolje pristaju njegovim zahtjevima.

Na bosanskohercegovačkom tržištu Coca-Cola HBC B-H Sarajevo danas nudi široku paletu proizvoda, koju čine gazirana i negazirana bezalkoholna pića, energetski napici, te alkoholna pića.

 

 

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here