Ocjena poslovnog ambijenta 2018. godine: Adnan Filipović, generalni direktor Rochea

Farmaceutsko tržište u BiH uglavnom je generičko i ne postoji jasna, transparentna procedura koja bi definirala i odredila kako i koji lijekovi trebaju biti uključeni na liste lijekova koji se finansiraju preko fondova zdravstvenog osiguranja

140
Adnan Filipović

Kako ocjenjujete poslovni ambijent u BiH tokom 2018. godine uopće?

Poslovni ambijent u 2018. godini nije se puno promijenio u odnosu na prethodne godine. Mali je broj zaposlenih, veliki su doprinosi, neproduktivni veliki državni sistemi, enorman broj uposlenih u državnom aparatu, nedostatan budžet za zdravstvo, školstvo, obrazovanje, nauku, a uz to neracionalno trošenje sredstava na zadovoljavanje dnevno tekućih problema bez sistemskog rješenja i pristupa”.

Transparentna procedura

S kojim izazovima u poslovanju ste se susretali u prethodnoj godini?

Farmaceutsko tržište u BiH uglavnom je generičko i ne postoji jasna, transparentna procedura koja bi definirala i odredila kako i koji lijekovi trebaju biti uključeni na liste lijekova koji se finansiraju preko fondova zdravstvenog osiguranja, tako da novi inovativni lijekovi koji sigurno dovode do poboljšanja zdravlja stanovništva i dugoročno dovode do ušteda u zdravstvenom sistemu veoma teško i veoma sporo se uvode u terapiju pacijentima u BiH”.

Realan sektor

Koji je to najprioritetniji ekonomski potez koji bi nova vlast trebala preduzeti s ciljem poboljšanja poslovnog ambijenta?

“Prioritetno je otvaranje za strane investicije kroz liberalizaciju tržišta, pokretanje PPP (private, public partnership), smanjenje administracije, a povećanje uposlenih u realnom sektoru, smanjenje opterećenja i naravno, treba dati šansu sposobnima, a ne podobnima”.

 

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here