Osam od deset Evropljana kupuje telefonom – čak se i praznična kupovina seli na mobilne telefone

Istraživanje koje je organizovala kompanija Mastercard a sprovela kompanija za istraživanje tržišta Innofact pokazalo je da mobilna kupovina čini četvrtinu ukupne trgovine.

93

U Evropi, mobilni telefoni su već uobičajeno sredstvo plaćanja, ustaljeni koliko i kupovina u fizičkim prodavnicama; 80 posto Evropljana koristi svoje mobilne telefone za plaćanje, a 41 posto ih koristi čak i češće ili čak svakodnevno. Ovo su rezultati pan-evropskog istraživanja u kome je učestvovalo preko 18.000 ispitanika. Istraživanje je organizovala kompanija Mastercard a sprovela ga je kompanija za istraživanje tržišta Innofact.

Četiri od deset Evropljana kupuje mobilnim telefonom bar jednom sedmično

Značajan je broj čestih korisnika mobilne kupovine u Evropi: na primjer, u Velikoj Britaniji i Njemačkoj gotovo polovina ispitanika kupuje mobilnim telefonom jednom sedmično ili češće tačnije 47 posto, dok je u Evropi taj procenat 39 posto. Uopćeno govoreći, mobilna kupovina čini četvrtinu ukupne trgovine, 24 posto, prema podacima dobijenim od 18.000 ispitanika.

Čak se i praznična kupovina seli na mobilne telefone

Gotovo tri četvrtine ispitanika planira da koristi svoje mobilne telefone pri prazničnoj kupovini. Većina voli da poklone kupuje od kuće sa sofe , njih 82 posto ili iz kreveta njih 25 posto. Međutim, ljudi također koriste prednosti mobilnih plaćanja kao što su brzina i jednostavnost korištenja i koriste pauze tokom dana da obave brzi božićni šoping: značajan broj, tačnije 19 posto poklona se kupi dok korisnik čeka na javni prevoz, 18 posto na poslu i devet posto tokom pauze za ručak. Kada su ispitanici birali svoja tri najdraža termina za prazničnu kupovinu, većina Evropljana je navela radne dane, a ne vikende. Najpopularnije vrijeme, u  49 posto slučajeva je veče tokom radnog dana (17-21h). Ipak, veliki broj božićnih poklona se kupuje radnim danima od 12-17h, preciznije 42 posto i od 9-12h, 31 posto.

Brzina i jednostavnost su ključni za mobilnu kupovinu.

Evropljani ističu različite razloge zašto vole da kupuju telefonima.  Najčešće su to brzina 44 posto, kupovina samo jednim klikom, 33 posto, jednostavnija navigacija 30 posto i veća sigurnost 14 posto.  Ispitanici u UK, Irskoj, Španiji i Francuskoj, smatraju veću sigurnost ključnim razlogom za kupovinu telefonom, dok ispitanici u Poljskoj, Njemačkoj i Švicarskoj najviše vrednuju brzinu.

Odjeća i modni dodaci su najpopularniji artikli

Više od pola Evropljana već su kupovali odjeću putem mobilnih uređaja. Elektronski uređaji su na drugom mjestu sa 40 posto. Kod nekih stavki kao što su karte za javni prevoz, postoje velike razlike među tržištima: gotovo pola Švicaraca kupuje karte za javni prevoz telefonom, dok je ta brojka u Rusiji tek 17 posto. Što se tiče parkinga, 44 posto Šveđana ga plaća mobilni telefonom, dok je taj broj u Njemačkoj samo 12 posto.

Većina Evropljana koristi više od jedne aplikacije za kupovinu

S obzirom na obim i raznolikost opcija za mobilni šoping, ne treba da čudi podatak da je 75 posto Evropljana koristilo mobilne aplikacije za kupovinu u prethodnih 12 mjeseci. Čak 64 posto njih koristi od dvije do pet aplikacija, a 20 posto čak šest ili više.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here