Radionice iz grafičkog dizajna i marketinga za organizacije iz sektora poljoprivrede održane su danas i jučer u Sarajevu i Banjoj Luci.

Riječ je o nastavku aktivnosti USAID/Sweden FARMA II projekta kojim se želi podržati stvaranje novih brendova u bosanskohercegovačkoj poljoprivredi, podrška postojećim, te osigurati povjerenje potrošača u domaće proizvode.

Organizatori poručuju da postoji veliki interes poduzetnika iz sektora poljoprivrede za razmjenu iskustava i unapređenje u primjeni dizajna i marketinga na osiguranje većeg prometa i prodaje domaćih proizvoda.

“Učesnici su mogli da saznaju više i o brendiranju, razvoju prepoznatljivih logotipa, ali i da podijele iskustva vezana za izazove pakovanja proizvoda na našem tržištu”, saopćeno je iz USAID/Sweden FARMA II projekta.

Domaćin u Banjoj Luci bila je Privredna komora RS, dok je u Sarajevu događaj održan u Federalnom zavodu za poljoprivredu.

U USAID/Sweden FARMA II projektu vjeruju da je radionica bila korisna za unapređenje vlastitog dizajna i bolje razumijevanje svih procesa vezanih za dizajn, kao i razumijevanje drugih pitanja iz oblasti marketinga.

Poseban akcent je stavljen na potencijalnu saradnju sa vanjskim dizajnerima i upute firmama kako da vode ovaj proces i izvuku maksimalnu vrijednost iz uloženih sredstava.

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here