U Sarajevo City Centru danas je održana press konferencija na kojoj su predstavljene prve bosanskohercegovačke PEZ figurice. Riječ je figuricama namijenjenim ljubiteljima fudbalskih klubova Željezničar i Sarajevo. Inače, PEZ je jedan od najpoznatijih brendova iz kategorije slatkiša koji dolazi iz Austrije, EU. U prošlosti sva proizvodnja namijenjena bivšim zemljama Jugoslavije kretala je iz Slovenije. Nakon potrage za savršenim distributerom 2008. godine, PEZ uspostavlja saradnju sa kompanijom Spanish Market, sa kojima danas obilježavaju desetu godišnjicu uspješnog poslovanja.

„Kompanija PEZ i Spanish market započeli su saradnju još 2008. godine, koja bez prekida traje punih 10 godina. PEZ kao konditorski brend namijenjen svima dostupan je u svim supermarketima, hipermarketima, prodavnicama, benzinskim stanicama i kioscima širom BiH. Kada je u pitanju bh. tržište potrošači u prosjeku godišnje kupe 200.000 figurica, te oko 4 miliona bombonica“, istakla je Claudia Muhr, direktorica međunarodne prodaje, PEZ International GmbH.

Kompanija Spanish Market pored brenda PEZ uvozi i distribuira nekolicinu poznatih svjetskih brendova, ali pored njih posjeduje i vlastiti proizvodni pogon za proizvodnju kroasana Quickie, te grickalica Mas Palitos.

„Kompanija Spanish market izrazito je ponosna na vlastiti uspjeh koji gradi već više od 20 godina na tržištu BiH, a pored brendova koje zastupamo na našem tržištu najponosniji smo na vlastiti proizvodni asortiman. Kada je u pitanju PEZ jako smo sretni da smo za ovaj period uspjeli pozicionirati ovaj brand na tržitu na nivou kakav ova kompanija zauzima i u zemljama Evrope, ali i svijeta uopšte. Kao kruna naše desetogodišnje saradnje, danas zvanično lansiramo prve i zvanične bh. figurice PEZ”, izjavila je Alma Tahirović, brand manager PEZ-a ispred kompanije Spanish Market doo.

Odluka da prve figurice PEZ-a za bh. tržištu budu upravo ove, ogledala se u tome da PEZ vole i veliki i mali, baš kao što je slučaj sa ova dva najbolja bosanskohercegovačka kluba.

„Drago nam je da smo uspjeli ostvariti saradnju sa brendom kao što je PEZ. Vođeni našim sloganom ‘Od malena za sva vremena’ htjeli smo napraviti nešto što će obradovati mališane, ali i one nešto starije”, izjavila je Anela Potura, direktorica marketinga FK Sarajevo.

Svoje zadovoljstvo nije krio ni Emir Dobrača, marketing menadžer FK Željezničar koji je ovom prilikom izjavio: „Jako mi je drago da je i naš klub postao član velike porodice PEZ, a najviše raduje činjenica da će najmlađi navijači našeg kluba imati novu omiljenu figuricu sa plavim bojama na njoj“.

S obzirom na saradnju koju imaju kompanija Spanish market i PEZ, na obostrano zadovoljsvo svi posjetioci Sarajevo City Centra moći će danas u toku dana obići najinteresantniju izložbu ove godine, izložba kolekcionara PEZ figurica i PEZ proizvoda uopšte. Tu će se predstaviti najveći i najstariji kolekcionari.

“Na ovoj izložbi predstavit će se ukupno pet kolekcionara, među njima i najveći bh. kolekcionar, ali i neke od najvrjednijih figurica u našoj zemlji. Izložba će biti postavljena danas do 20 sati”, dodala je Tahirović.

„Najstarija figurica u mojoj kolekciji je Pluton patenta 2.6 i oznakom države “V” – (Jugoslavija) proizvedene tokom 60-tih godina prošlog vijeka. Kao najrjeđu izdvojio bih varijantu Mickey Mouse iz 1970. godine (patent 3.4, Jugoslavia, oznaka države “5”) sa tamnim licem. Danas ću u SCC-u prezentovati jedan dio svoje kolekcije“; izjavio je prof. Suvad Lelo, najveći kolekcionar iz BiH.

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here