Schneider Electric, vodeća kompanija u području digitalne transformacije upravljanja energijom i automatizaciji, ponovo je potvrđena kao jedna od najuspješnijih kompanija u području digitalne transformacije prema “eCAC40″, spisku kompanija koje kotiraju na Pariškoj berzi. Kompanija Schneider Electric zauzela je treću poziciju rang liste, koju svake godine objavljuje referentni privredni list Francuske Les Echos, a sastavlja se prema metodologiji koju je izradio Gilles Babinet, prvak digitalizacije Francuske i član Evropske Komisije. Schneider Electric je postigao svoj do sada najbolji rezultat na ovoj ljestvici – koji je jednak indeksu 80.3 posto, a što je dokaz da je kompanija uspjela u svojoj namjeri stavljanja digitalizacije u središte svoje strategije, na korist njezinim klijentima.

Kompanije navedene na spisku eCAC40, svoj indeks su ostvarile kroz ispunjivanje niza kriterijuma vezanih uz razinu digitalizacije ostvarenu u pet područja: digitalna kultura, odnosi sa digitalnim ekosistemom, razina tehnološke stručnosti, eksterna komunikacija i sigurnost.

Schneider Electric je pionir digitalizacije

Kompanija Schneider Electric oduvijek se nalazila među prvih 10 kompanija na rang-listi eCAC40, a na prvom je mjestu bila 2014. Najbolji rezultat kompanije od 80.3 posto ostvaren u ovom izdanju rang-liste pokazuje da, u ovoj sve snažnijoj “konkurenciji”, digitalna transformacija postaje strateški imperativ u svim sektorima privrede. Predsjednica Schneider Electric France Christel Heydemann, koja je primila ovaj trofej, izjavila je: “Digitalizacija se nalazi posvuda, a za Schneider Electric ona predstavlja ključ za bolje korištenje energije” Dodala je da za globalnu kompaniju kakva je Schneider Electric, koja djeluje na lokalnim tržištima, digitalna transformacija predstavlja sredstvo koje omogućava multifunkcionalnu saradnju. To je razlog zbog kojeg je kompanija 2017. godine osnovala Schneider Digital, okosnicu oko koje će formirati zajedničke temelje. Direktor za digitalizovanje kompanije Schneider Electric Hervé Coureil je potvrdio: “Digitalna transformacija, u organizacijskom smislu, predstavlja jedini način na koji se može ostvariti homogenost i efektivnost u cijeloj globalnoj grupi koja se snažno razvija prema van”. I zaista, od 2000. godine do danas kompanija Schneider Electric se za tri puta povećala, velikim dijelom kroz akvizicije. Njezina je digitalna strategija omogućila optimizaciju procesa i primjenu svih faza strategije, u potpunosti usmjerene prema kupcu, u svim dijelovima kompanije.

Digitalizacija je ugrađena u DNK kompanije Schneider Electric

Godine 2009., kompanija Schneider Electric lansirala je EcoStruxure™, svoju otvorenu, interoperabilnu, plug&play arhitekturu i platformu sa podrškom za IoT. EcoStruxure™, sada sa poboljšanom verzijom za usluge rada u oblaku i digitalne usluge, obezbjeđuje dodanu vrijednost u području sigurnosti, pouzdanosti, efikasnosti, održivosti i povezivosti. EcoStruxure koristi unaprijeđena u IoT, mobilnosti, senzorici, cloudu, analitici i kiber sigurnosti kako bi pružila inovacije na svim razinama, od povezanih proizvoda, naprednog upravljanja, aplikacija, analitike i softvera. Postavljen na više od 480 hiljada lokacija u svijetu, uz podršku više od 20 hiljada sistem integratora i razvojnih firmi, te povezuje više od 1,6 miliona uređaja upravljanih kroz više od 40 digitalnih usluga. Zahvaljujući EcoStruxure platformi, 45 posto prodaje kompanije Schneider Electric u 2017. godini bilo je vezano za IoT.

Isplativost digitalne strategije dokazala se kroz ključni parametar mjerenja zadovoljstva digitalno povezanih klijenata sa Schneider Electric kompanijom, tzv. „Digital Net Satisfaction Score“ koji je od inicijalne primjene skočio za 27 poena.

Dugoročna digitalna evolucija

I dok su njezini digitalni temelji postojani, kompanija Schneider Electric je svjesna da je potrebno učiniti više, a posebno pomoći partnerima i klijentima na njihovom vlastitom putovanju kroz digitalnu transformaciju. Kako bi omogućila ovaj napredak, kompanija Schneider Electric je osnovala digitalni plan aktivnosti Digital Roadmap za 2018. oko šest stupova. Mjere uključuju strategiju “Digital + Digitize” za istraživanje novih tehnologija kojima se pronalaze rješenja bolje prilagođena potrebama klijenata, uz istovremeno standardizovanje i poboljšanje procesa u stalnom nastojanju postizanja operativne izvrsnosti. Kompanija je osnovala i Povjerenstvo za digitalizovanje na nivou uprave, čime je Schneider Electric postala jedna od prvih kompanija u svojoj industrijskoj grani koja ima profesionalni odbor koji se bavi područjima poput kiber sigurnosti, digitalnog iskustva kljenata i IoT-a. Još jedna važna inicijativa bila je stvaranje internog digitalnog barometra – “Digital Barometer,” koji svakog mjeseca mjeri brzinu digitalne transformacije kompanije Schneider Electric, obezbjeđujući time kontinuitet digitalne evolucije.

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here