Jesenji sajam domaćih proizvoda „Lucky market“ počeo je jutros na platou Baščaršije pod motom „Zajedno smo jači“ u organizaciji Asocijacije Kreativaca.

Izlagači iz BiH su na desetak štandova izložili svoje proizvode, med i proizvode od meda, unikatne ručne radove, nakit od prirodnog materijala, odjevne predmete, kape, džempere, šalove, čarape…

“Sajam je način da potaknemo inovacije i dizajn, spoj tradicionalnog i savremenog. Želimo što više  promovirati  kulturno naslijeđe BiH i turizam. A imamo zaista puno toga ponuditi”, kazala je predsjednica Asocijacije Kreativaca Aida Koroman.

Cilj dvodnevnog sajma, dodala je ona, je stvaranje proizvoda koji će biti odraz kulturnog diverziteta BiH, što ih čini autentičnim i prepoznatljivim ovdje i van granica BiH.

“Želimo da pomognemo razvoj umjetnost, mode dizajna, a sve kako bi  poboljšali ekonomski i društveni status kreativnih i mladih ljudi”,  naglasila je Korman.

Izlagači na sajmu su uglavnom nezaposlene osobe i oni koji se bave kreativnim radom, a kojima je to jedini izvor prihoda.

Svoj štand na sajmu je postavila je i firma „Pčelica Medina“ iz Begovog Hana, (Zenica), koju vode bračni par Adisa i Amar Šeper. Pčelarenjem se aktivno bave više od 15 godina.

Proizvode sve što pčele daju: matičnu mliječ, polen, propolis, med, a Adisa pravi i propolis kremu, medne koktele, sirupe na bazi meda…

Projekt je podržala i Općina Stari Grad kako bi pomogla mladim kreativnim ljudima ali i unaprijedila turističku ponudu u srcu Sarajeva, na Baščaršiji.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here