Procter & Gamble bilježi rast neto dobiti od 12,3 posto

Zahvaljujući snažnoj potražnji za kozmetičkim proizvodima i sredstvima za čišćenje, neto dobit trećem kvartalu iznosi 3,20 milijarde dolara i veća je za 12,3 posto u poređenju s istim razdobljem prošle godine.

416
Američki div robe široke potrošnje Procter & Gamble (P&G) jučer je izvijestio o rastu tromjesečne dobiti i prihoda na godišnjem nivou zahvaljujući snažnoj potražnji za kozmetičkim proizvodima i sredstvima za čišćenje.

Neto dobit u trećem kvartalu zaključno s 30. septembrom iznosila je 3,20 milijarde dolara i veća je za 12,3 posto  u poređenju s istim razdobljem prošle godine, objavila su iz ove kompanije.

Neto prihodi blago su uvećani u tom inače prvom P&G-eovom poslovnom kvartalu, na 16,69 milijardi dolara. U istom razdoblju prošle godine iznosili su 16,65 milijardi, pokazao je poslovni izvještaj.

Prodaja je uvećana za pet posto u segmentu poslovanja s kozmetičkim proizvodima, predvođena dvocifrenim rastom prodaje proizvoda P&G-eovih vrhunskih brendova za njegu kože SK-II i Olay.

U segmentu tekstila i proizvoda za domaćinstvo prodaja je uvećana za dva posto. Taj segment, poznat po proizvodima poput praška za pranje rublja Tide i osvježivača zraka Febreze, inače najviše doprinosi ukupnim prihodima kompanije.

Izdvajaju se i rezultati ostvareni u segmentu poslovanja s proizvodima za njegu, s rastom obima prodaje od pet posto, zahvaljujući većoj potražnji potaknutoj sniženim cijenama.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here