Američki proizvođač bezalkoholnih pića PepsiCo izvijestio je o većoj dobiti u trećem tromjesečju zahvaljujući većoj prodaji pića u Sjevernoj Americi i ulaganjima u marketing i razvoj novih proizvoda na tržištima u nastajanju.

 

U 12-sedmičnom periodu zaključno sa 8. septembrom neto dobit kompanije poskočila je 16 posto, na 2,5 milijardi dolara. Neto prihodi porasli su 1,5 posto, na 16,49 milijardi dolara.

Poslovni izvještaj pokazuje rast prodaje bezalkoholnih pića u Sjevernoj Americi, za 2,3 posto, što u kompaniji pripisuju širenju ponude negaziranih pića i mineralne vode, te lansiranju brendova poput Lifewtr i Bubly.

U gotovo identičnom su postotku na istom tržištu porasli i prihodi od prodaje u poslovanju s grickalicama Frito-Lay. Kompanija je također ulagala u oglašavanje poznatih brendova Pepsi, Diet Pepsi i Pepsi Zero, kako bi vratila tržišni udio koji joj je preotela Coca-Cola.

Suočen sa usporavanjem potražnje za slatkim gaziranim pićima i slanim grickalicama na domaćem tržištu, PepsiCo je počeo ulagati na tržišta u nastajanju. Rezultat je 10-postotni organski rast u trećem tromjesečju zahvaljujući marketingu i razvoju novih proizvoda u Meksiku, Indiji i Kini.

“Ponovo smo ostvarili vrlo snažan poslovni rezultat u našem međunarodnom poslovanju, potaknut tržištima u razvoju i onima u nastajanju”, izjavila je glavna izvršna direktorica Indra Nooyi koja u srijedu odlazi s tog položaja.

U kompaniji su također blago podigli procjenu godišnjeg organskog rasta, koji isključuje akvizicije i utjecaj valutnih tečajeva, na tri posto, s do sada prognozirani 2,3 posto.

Upozoravaju ujedno da će im snažniji dolar srezati godišnju temeljnu dobit po dionici za jedan postotni bod.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here