Prekrasno priznanje za Novi Citroën Berlingo Furgon koji je danas osvojio naslov: “International Van Of The Year 2019” na Međunarodnom salonu u Hanoveru. Ovo je drugi put da Berlingo osvaja ovu nagradu, nakon što je prvi put nagrađen 1997. i što je prodano više od 1,5 miliona primjeraka.

Ova treća generacija Berlinga nagrađena je za izvanredan napredak u pogledu udobnosti i tehnologije, bez kompromisa u pogledu funkcionalnosti. Nastavlja tako dugu baštinu marke Citroen u ovom segmentu, što uključuje ikonska vozila kao što je 2 CV furgonet, Acadiane i C15.

Vjeran je potpisu Marke “Inspired by Pro” koji je namijenjen lakim privrednim vozilima. Novi Berlingo Furgon prilagođen je potrebama svih stručnjaka i njihovom korištenju. Ističe se svojom jedinstvenom morfologijom u dvije veličine (M i XL) te znanjem i umijećem u pogledu udobnosti i sigurnosti s 20 tehnologija za pomoć u vožnji i četiri tehnologije za povezivost. Veliki dobitnik ovog prestižnog evropskog izbora, Novi Berlingo na hrvatsko tržište lansira se početkom 2018. godine.

“Marka Citroën ponosna je što je novi Berlingo Furgon ponovo osvojio prestižnu nagradu “International Van Of The Year 2019.”. Ova nagrada svjedoči o skoku 3. generacije Berlinga ostvarenom u pogledu opreme i naglašava važnost ponude Citroëna u segmentu lakih privrednih vozila. Ovaj uspjeh označava historijsku povezanost Marke sa segmentom lakih privrednih vozila i nastavlja dugu uspješnu priču od Acadiane, 2 CV furgoneta i C15 do s novog Berlinga Furgon i modela Jumpy. Savremena laka privredna vozila za sve vrste korištenja u potpisu su Marke “Inspired By Pro”.  Jedan je od najprodavanijih u gami lakih privrednih Citroëna i osnažit će dinamiku lakih privrednih vozila Marke u Evropi, koja je zabilježena u prvom polugodištu porast od 10,6 posto u registrovanim vozilima, što je dvostruko više od tog tržišta”, rekla je LINDA JACKSON, generalna direktorica marke Citroën.

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here