mastercard

Najnoviji rezultati pokazuju da je skoro svako drugo plaćanje koje se obavi u Evropi sada beskontaktno što je nesumnjivi pokazatelj daljeg razvoja ove tehnologije, ali i dokaz da beskontaktna plaćanja postaju najšire korišteni oblik elektronskih plaćanja u historiji Evrope.

Sistemi javnog prevoza u Evropi su glavne oblasti koje podstiču dalji rast broja beskontaktnih transakcija, jer omogućavaju brže plaćanje i veću sigurnost. Broj korisnika koji koriste beskontaktna plaćanja raste, a ova tehnologija dobija sve vidljivije mjesto u svakodnevici. Kompanija Mastercard podržava ovaj trend zbog čega je postavila prihvat beskontaktnih plaćanja kao standard na svim trgovačkim lokacijama širom Evrope do 2020. godine.

Nova Mastercard istraživanja pokazuju da je u roku od godinu dana, korištenje beskontaktnih plaćanja poraslo za 97 posto. Na više od 15 ključnih evropskih tržišta – uključujući Dansku, Hrvatsku, Grčku, Mađarsku, Holandiju, Poljsku i Rusiju – udio beskontaktnih plaćanja u fizičkim prodavnicama je već premašio 50 posto. Dalji tehnološki napredak u plaćanjima i analizi podataka u Evropi omogućava zemljama da u potpunosti prihvate konstantno unapređenje regionalne tehnološke infrastrukture. Rezultat toga je da je svaka zemlja u prilici da funkcioniše na integrisan i efikasniji način.

Najnoviji podaci također pokazuju da se širom Evrope drastično mijenjaju potrošačke navike u smjeru beskontaktnih tehnologija, pa neke zemlje kao što je Poljska gde je udio beskontaktnih transakcija već preko 80 posto služe da utabaju stazu ostalim tržištima. Mnoge evropske zemlje prihvataju bezgotovinsku ekonomiju i njihovi građani ubrzano mijenjaju gotovinska plaćanja za beskontaktnu tehnologiju.

Jasno je da Evropa predvodi beskontaktnu revoluciju, jer potrošači tragaju za brzim i praktičnim platnim metodama u koje vjeruju. Pored jednostavnosti i praktičnosti, potrošači također traže i dodatne vrijednosti kao što su sigurnost i zaštita njihovih plaćanja. Kako se korištenje beskontkantih plaćanja povećava, tako rastu i poznavanje i nivo pouzdanja, jer sve više potrošača vjeruje da je beskontaktna tehnologija sada podjednako ili više sigurna od tradicionalnih načina plaćanja.

„Evropa je lider u beskontaktnim plaćanjima i ono što je zajedničko svim zemljama, bez obzira na stopu razvoja ekonomije i privrede, je da potrošači prihvataju modernu beskontaktnu tehnologiju. U sve većoj mjeri vidimo da različita evropska tržišta usvajaju ovu tehnologiju, a da potrošači imaju povjerenja u nju“, izjavio je Havijer Perez, predsjednik kompanije Mastercard za Evropu.

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here