Novi val širenja izvoza Stanić Beveragesa počeo je prema zemljama zapadne Evrope, tačnije prema Njemačkoj i Italiji, a u središtu su Juicy 100 posto sokovi i nektari. Zahvaljujući trogodišnjem uspješnom širenju brenda i na MENA regiju (Bliski istok i sjeverna Afrika) Juicy postaje međunarodni brend.

Juicy sokovi u Njemačkoj su dostupni još od 2015., i to u regiji Baden Württemberg kroz lanac franšiznih trgovina REWE. Od oktobra ove godine Juicy sokovi bit će jedini regionalni brend sokova koji će imati priliku biti uvršten u svih 3300 trgovina u sklopu REWE grupacije zahvaljujući vrhunskoj kvaliteti i atraktivnom dizajnu. Plan je prvo osvojiti Bayern i Hessen, a zatim i cijelu Njemačku u kojoj se godišnje proda više od dvije milijarde litara sokova, a dugoročni plan Stanić Beveragesa za njemačko tržište je ostvarenje prodajnog volumena od 20 miliona litara sokova. Tome će zasigurno pridonijeti i aktualni pregovori s trgovačkim lancem EDEKA koji trenutačno u Njemačkoj posjeduje 20 posto maloprodajnog tržišta.

Početkom ove godine na Marca sajmu u Bologni Stanić Beverages i SEM Gruppo potpisali su ugovor o distribuciji brenda Juicy na talijansko tržište. SEM Gruppo jedna je od vodećih talijanskih kompanija u sektoru punjenja, proizvodnje i distribucije prirodnih mineralnih voda. Zbog jačanja svoga položaja u sektoru bezalkoholnih pića SEM Gruppo udružio se sa Stanić Beveragesom sa željom ostvarenja petogodišnjeg plana čiji je krajnji cilj dosegnuti godišnje prihode u iznosu 14,5 miliona eura. Distribucija Juicy sokova u Italiji počinje u septembru, prvo s Juicy 100 posto sokovima i nektarima u bočicama od 0,2 l, a zatim i brick pakiranjima od jedan litar. Zahvaljujući partnerstvu sa SEM Gruppo i njihovoj snažnoj distribucijskoj mreži Juicy sokovi bit će prisutni u trgovačkim lancima na području cijele Italije.

„Izvozni planovi Stanić Beveragesa na tržištima Njemačke i Italije vrlo su ambiciozni, no očekujemo ostvarenje dugoročnih ciljeva. Koliko su naše namjere ozbiljne govori i činjenica kako planiramo, primjerice, za talijansko tržište proizvesti i posebne okuse te se maksimalno prilagoditi potrošačima. Jednako tako, ako dostignemo planirane dugoročne ciljeve u Njemačkoj kao i planirana povećanja izvoza na svim stranim tržištima, uključujući i MENA regiju, Stanić Beverages spreman je otvoriti i novu tvornicu radi zadovoljavanja povećanih količina“, istaknuo je Zoran Mabić, novi izvršni dopredsjednik Uprave Stanić Beveragesa koji se nedavno pridružio timu s mjesta izvršnog direktora u Francku.

Uz kontinuirano širenje na novim tržištima Stanić Beverages ulaže i u proizvodnju te je nedavno kupljena nova linija za punjenje PET ambalaže u vrijednosti 3,5 miliona eura s godišnjim kapacitetom od 65 miliona litara, što otvara mogućnost za daljnjim rastom u kategoriji still drinkova (Juicy Fruits), no i proširenjem proizvodnje u neke nove kategorije.

„Sljedeće godine brend Juicy slavi 20 godina postojanja. Iznimno smo ponosni na sve što smo postigli otkada je Stanić Beverages vlasnik brenda. Sistemski ulažemo u vrhunsku kvalitetu, postavljamo trendove na tržištu regije te strateški širimo proizvodnju i prodaju. Zahvaljujući svemu tome najveći smo proizvođač sokova u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini, a izvozni uspjesi kruna su višegodišnjeg rada i truda na tome da Juicy postane međunarodni brend. Sretni smo što naši ambiciozni planovi postaju stvarnost“, zaključio je Svjetlan Stanić, vlasnik Stanić Beveragesa.

 

 

 

 

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here