I ove godine je „Argeta doručak“ bio nezaobilazni dio Sarajevo Film Festivala pa se može reći da je to već tradicionalno druženje uz Argetu na kojoj je prisutna i njena šira obitelj, sestrinska Grand kafa i roditeljska Atlantic Grupa. Argeta je ugostila učesnike projekta „Sarajevo Talents“, poslovne partnere i predstavnike bh. medija.

Sarajevo Film Festival, Atlantic Grupa i brend Argeta druže se cijelo desetljeće, a od ove godine pridružila im se i Grand Kafa. Svake godine dodatno se gradi prijateljstvo koje otkriva mnoge zajedničke osobine i vrijednosti. U okviru ovogodišnjeg SFF-a, pripremljene su brojne aktivnosti koje obogaćuju čvrsto prijateljstvo s Festivalom i donose novosti svojim potrošačima, gostima Festivala.

Pod ključnom porukom SVI SMO MI IZ ISTOG FILMA, dugogodišnji sponzor i prijatelj festivala Atlantic Grupa, u saradnji sa Sarajevo Film Festivalom, odlučila je emocije publike usmjeriti ka stvaranju prvog amaterskog filma u vertikalnom formatu, povezujući različite kulture i običaje kroz umjetnost i stvaranje.

„Kroz sve ove godine saradnje sa Sarajevo Film Festivalom, Atlantic Grupa se uzdigla iznad uloge sponzora te kao prijatelj pruža bezuvjetnu podršku festivalu, gradu Sarajevu i svima u organizaciji ove prekrasne, jedinstvene priče. Naše prijateljstvo je tokom godina izrodilo sjajne projekte kojima smo pomicali granice i širili ideju Sarajevo Film Festivala daleko izvan granica Sarajeva. Ove godine odlučili smo se dati priliku onima koji su najvažniji i zbog kojih sve ovo nastaje, a to je publika diljem regije. Ključna je ideja bila omogućiti taj poseban osjećaj učestvovanja i stvaranja prvog amaterskog filma svima koji vole film, umjetnost i kulturu i koji jednostavno osjećaju onu temeljnu misao, kako smo svi mi iz istog filma. Kreativnost nema granica, i jako smo zadovoljni odazivom i odjekom projekta u cijeloj regiji, a još nas više veseli vidjeti koliko se ljudi u njemu prepoznalo. Posebno smo zahvalni svima koji su nas u ovom projektu podržali i koji su svojim učestvovanjem proširili našu strast i ljubav prema Sarajevo Film Festivalu.“ – pojasnila je Miranda Mladin  – Izvršna direktorica Centralnog Marketinga Atlantic Grupe.

Argeta je kroz konstantnu komunikaciju sa svojim potrošačima došla do savršene formule i rezultat je obrok bez glutena, bez konzervansa, bez vještačkih boja i pojačivača ukusa… Jednom rječju bez svega onoga bez čega je konačni proizvod kvalitetniji, zdraviji i ukusniji.

 „Iz godine u godinu, sa zadovoljstvom priređujemo doručak za učesnike i goste Festivala, kao i brojne novinare“ istakla je Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Argeti BiH, dodavši: „Ponosni smo što je, već jedanaest godina zaredom, naš delikatesni namaz Argeta, utkan u tradiciju Sarajevo Film Festivala, najvećeg kulturnog događaja u regionu.“

Argeta je u BiH godinama brend br.1 ispred uspješnih internacionalnih brendova, a ta pozicija se gradila prvenstveno kvalitetom. Ponosni smo što smo bh. tržište učinili jednim od najznačajnih tržišta za Argetu i važno strateško tržište za Atlantic Grupu u cjelini. Osluškujući potrebe naših potrošača i tržišne trendove, stalno smo razvijali naš proizvod, lansirali nove okuse i nalazili inovativne načine komunikacije s našim kupcima. “

Nošeni idejom bez čega bi nam sve život mogao biti bolji, ljepši i kvalitetniji,  Argeta je organizirala i nagradnu igru za sve građane „BEZ čega bi tvoja svakodnevnica bila ljepša?“

Tokom trajanja festivala nadahnuti filmoljupci će slati svoje kratke filmove, a dva najkreativnija bit će nagrađena video kamerom kako bi najtalentiraniji bili motivirani da nastave svoj umjetnički put.

Ko zna, možda se baš među njima krije budući osvajač „Srca Sarajeva“?

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here