Iz Volkswagen-a je saopćeno da je neto zarada firme porasla za 6,8 posto u drugom kvartalu zahvaljujući rekordnoj prodaji, ali je ova kompanija upozorila na “rastući protekcionizam” kao prijetnju globalno uvezanoj automobilskoj industriji.

Od proizvođača vozila sa sjedištem u njemačkom gradu Wolfsburgu saopćeno je da je profit porastao na 3,31 milijarde eura sa 3,10 milijardi godinu dana ranije, uprkos dažbinama od 1,6 milijardi eura za dizel vozila kompanije. Prihodi su porasli za 3,4 posto na 61,14 milijardi eura.

Margina operativnog profita porasla je sa 7,7 na 9,1 posto.

Čelnik kompanije Herbert Diess izjavio je da firma “ne smije spavati na lovorikama” zbog nastupajućih izazova kao što su nova, rigoroznija pravila za izdavanje certifikata o emisiji gasova za vozila.

Proizvođači automobila suočavaju se s uskim grlima u testiranju i udovoljavanju novim evropskim emisijskim standardima, koji zahtijevaju testiranja automobila u stvarnim uslovima vožnje.

Američke vlasti u septembru 2015. otkrile su da Volkswagen koristi software koji mijenja podatke iz stvarnih uslova vožnje onima iz probne vožnje.

Kompanija je platila više od 25 milijardi dolara globe i drugih troškova u finansijskoj nagodbi. Nakon skandala s Volkswagenom postalo je jasno da i ostali proizvođači vozila lažno predstavljaju rezultate kontrole iz testova u stvarnim uslovima vožnje.

To bi moglo rezultati regulatornim prazninama koje omogućavaju proizvođačima da odbiju kontrole emisije po hladnom vremenu kako bi izbjegli štete na motorima vozila.

Diess je također upozorio da “rastući protekcionizam također predstavlja veliki izazov za globalno integriranu automoto industriju”.

Američki predsjednik Donald Trump uveo je nove tarife na uvozni čelik, aluminij i kineske robe. Kinezi su uveli mjere odmazde nametanjem tarifa za američke automobile. Trump je također zaprijetio uvođnjem tarifa na uvozna evropska vozila, ali je ustuknuo od toga nakon razgovora s predsjednikom Evropske komisije Jean-Claudeom Junckerom.

Volkswagen je izvijestio o rekordnom obimu prodaje za prvih šest mjeseci ove godine od 5,5 milona vozila, što predstavlja rast od 7,1 posto. Njemački div prošle je godine bio u konkurenciji za najvećeg svjetskog proizvođača vozila s alijansom Renault-Nissan-Mitsubishi, nadmašivši je s prodajom 10,7 miliona vozila. Renault-Nissan-Mitsubishi prodao je 10,6 miliona, ali je njen čelnik izjavio da je Volkswagen stekao tu prednost ubrajajući i kamione u ukupnu cifru prodanih vozila, prenosi Associated Presss.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here